164 kommentaari

L
Lugeja küsimus  /   11:25, 10. okt 2018
Kas keegi ei küsi enam , mida peavad need lapsekesed üle elama,kes sünnivad kahe mehe perre ja tegelik sünnitaja on lapse müünud kahele mehele.
S
selge  /   10:46, 10. okt 2018
Võrno sai aru, et ta on platsi kõrvale lükatud ja tuleb pingutada, et "tunnustus" jälle välja teenida ja ka meepoti juurde tagasi saada
K
krt  /   10:32, 10. okt 2018
Olen Võrnoga nõus, leppige ometi sellega et rahval on erinevad vaated elule, mida on homod teile kurja teinud--vastupidi--aina mõnitate neid, mul on mitmeid geidest tuttavaid, rahulikud inimesed, ei suru meile oma vaateid peale--olen kindel et selles peres kasvab laps üles hoituna ja armastatuna.
?
?  /   11:21, 10. okt 2018
Kas sellele need inimesed on mõelnud, mida peavead need lapsed tundma,kui nn ema on meesterahvas ja tegelik ema on mujal? See on täielik egoism,ennem oleks võinud lastekodu lapsed lapsendada.
J
ju on peenike pihus  /   09:50, 10. okt 2018
laenud liisingud vaja ju maksta. ilmselt pole hetkeolukord ega ka perspektiiv kuigi roosilised. ses mõttes on jutuksolev paarike nagu kingitus. avalikkus taob neile molli, aga eks ole selge kuhupoole see eurohullus ka meil nii 10konna aasta jooksul välja jõuab. nagu artiklis kirjas, on sel paarikesel raha, ärivaistu ja mida kõike veel. ideaalne hetk toetusavaldusega neile end külge haakida - sõpru tuntakse ju hädas. ja sõpru ju hätta ei jäeta. vabandan, kui eksin.
E
emily  /   09:20, 10. okt 2018
H oleks võinud jääda kreisiraadiosse,see oli ok.praegu enam mitte.
K
kolla  /   09:20, 10. okt 2018
Kodutunne kodutundeks aga need lapsed ei jää ju eluks ajaks koju.Kui lasteaias ja koolis saadakse teada(nagunii saadakse),et neil on sellised vanemad siis teadagi mis toimuma hakkab,sest lapsed on kaunis julma ütlemisega ja neid ei saa selle eest karistada ka.
K
Kristiina  /   22:12, 14. okt 2018
Varase selgitustööga on võimalik palju ära hoida. erivajadusega lapsed käivad koolis ja elavad. Kiusamisega tegeletakse ju..
A
aadu  /   09:01, 10. okt 2018
Huvitav, milline oli selle väljaütlemise hind...
M
miks modereerite?  /   08:56, 10. okt 2018
sest väikene vähemus surub oma homoteemat enamusele peale ja rahvale see teema ei ole lihtsalt meeltmööda, seepärast.
M
mis võrnoga juhtus?  /   08:51, 10. okt 2018
kas süvariigi töövõit inimeste arusaamade peapeale keeramisel ja mõjutamisel? Igatahes see pole küll hannes ise.
N
nii kui homosid toetad  /   08:47, 10. okt 2018
oled kohe tegija ja saad nii suure meediatähelepanu? Väärtused on tänapäeval väga paigast ära.
O
olen..  /   08:30, 10. okt 2018
....alati mõelnud et pe de dest tuleb eemale hoida.Kahju et võrno seda ei suutnud.Siiani kirjutasin su nime suure algustähega....nüüd enam mitte.
M
mm  /   08:29, 10. okt 2018
tõenäoliselt kasvavad selles pere kaksikutest veel kaks samasooiharat
Ä
ätt.  /   08:28, 10. okt 2018
Egoistid vkes ei mõtle laste tuleviku peale !
K
Karl  /   08:26, 10. okt 2018
Väga õige, ka mina tunnen neid ja neist saavad kindlasti sellised vanemad, kellest paljud lapsed võivad vaid unistada. Palju edu ja jõudu edaspidiseks!
P
Paber ja peller  /   08:20, 10. okt 2018
Võrnost poleks seda küll uskunud
O
on   /   07:51, 10. okt 2018
on ülimalt austusväärne, kui keegi, kellel on olemas materiaalsed võimalused, armastav süda, inimlik loomus, võtab enda kasvatada lapse, kelle tema vanemad hülgavad või on vanemad võimetud lapsi kasvatama. Austus neile.
Aga tellida kaup, sest tunned , et armastus oma elukaaslase vastu on meeletu ja lõputu. Pildilt vaatavad vastu üliinimlikku armastust tunda saavad rikkad mehed... Ehk tõesti on puudu vaid lapsed, kelllele anda kogu armastuse ülejääk.
V
Viker, Kaar  /   07:17, 10. okt 2018
Tubli Võrno, kümme punkti kümnest! Eriti vahva, kui lapsel on kaks isa! Kaks ema või lihtsalt ema ja isa on ju igand.
H
huvvitav, kas  /   06:35, 10. okt 2018
see punapäine naine on juba rikkaks saanud sünnitamistega? Uskumatu kalkus!
M
Mõtteavaldus  /   06:23, 10. okt 2018
Kas neid lapsi siis keegi ei taha? Just on uus lugu sellest, kuidas laps lapsendati võõrastele, selle asemel et vanaemale anda.
L
Lumememm  /   02:47, 10. okt 2018
/Lapse õiguste konventsiooni laste müüki,
lasteprostitutsiooni ja -pornograafiat
käsitlev fakultatiivprotokoll/
Riigi Teataja,
Väljaandja: Vabariigi Valitsus
https://www.riigiteataja.ee/akt/775056
(Lp. moderaator!
Loodetavasti Sa ei kustuta väljavõtet Eesti Vabariigi Valitsuse protokollist? )
M
Mõtlen alati.  /   00:22, 10. okt 2018
Kurb on see, et laps ei saa ise valida, kas soovib ikka kahte isa, äkki soovib ema ja isa.
K
kas  /   23:43, 9. okt 2018
must leib enam aitab
T
Teine laps  /   23:10, 9. okt 2018
V]rno koos oma kaitsealustega on egoismi musternäidis ,nende silmis on laps lihtne kaup. Me tahame , meil on raha ja meie maksame . Milline on laste tulevik selles vaegmõtlejate kogukonnas see ei huvita kedagi. See toimuv on jälk ja rõve.
X
xxxxx  /   07:12, 10. okt 2018
Kaup kaubaks aga lapsel peab olema õigus oma bioloogilisele emale.
  /   07:35, 10. okt 2018
muidugi on kodu ja kodutunne lapsele tähtis, kuid võib-olla hakkavad lapsed suuremaks kasvades oma vanemaid häbenema. Miks Võrno ise siis ei andnud oma lastele turvalist kodu ja ei tekitanud mõnusat kodutunnet?
T
Tähtsusetu asi  /   22:31, 9. okt 2018
Mõnele tundub sõna ''emme'' kuidagi iganenud väljend olevat..
E
Ellika.  /   22:17, 9. okt 2018
See on õudne ja haige kui ned geid elavad koos ja abielluvad siis saagu omavahel lapsi ja kui ei saa siis järelikut pole loodus seda liitu kokku loonud.Mis saab aastate pärast ,jäävad naised kes on sünnitusmasinad neile ebanormaalsetes suhetes olevatele paaridele.Tehku mis tahes ja kus tahes aga ärgu end promogo.
K
Kas see on tulemus  /   22:06, 9. okt 2018
Võrno katsetas MSM-ga
E
EKRE kaotus  /   21:27, 9. okt 2018
Võrno on jälle normaalseks muutunud.
H
Hannes  /   21:13, 9. okt 2018
ise on ju samuti olnud surrogaatisa.
Õ
õnnitlen  /   21:04, 9. okt 2018
Tänasest peab kommentaar olema sisult sotsialistlik ja vormilt alandlik.
K
kuller  /   20:48, 9. okt 2018
võrno tundus ammu kahtlane, loodetavasti saab ka sinna pereliikmeks!
V
vanaisaks   /   21:12, 9. okt 2018
ei saa, aga on palju vabu onu kohti.
A
Andres  /   21:30, 9. okt 2018
See on väga paras koht temale. Praegu just ETV ! saates "suud puhtaks" rääkis reimo mets kuidas ta toimetab NÄIDISPOOMIST. Teisel kanalil jälle rebane rääkis/näitas kuidas ta teeb filmi SUUREST ARMASTUSEST!
P
pesto  /   20:45, 9. okt 2018
Kogu sooideoloogia teemade pidev meediakajastus on varjutamas Eesti tegelikke probleeme: palgavaesus, maapiirkondade tühjenemine, aktiivse tööjõu lahkumine, demograafia kriis jne. Homoteemade puhu häirib paljusid selle propageerimine, millele on nüüd oma panuse andnud ka Võrno. Jälgides tema TTV saate "...33 minuti" esoteeriliste taustaga külalisi, ei ole tema esiletoodud blogitekstis midagi üllatavat ...
A
aga äkki need kaksikud  /   20:42, 9. okt 2018
tahavad päris emme juurde?
V
vanajube  /   20:32, 9. okt 2018
Hanes risti isaks.
V
vanajube  /   20:30, 9. okt 2018
Hannes va vaga mees hakkab vaesete maimukeste ristiisaks. Kui eksin on saanud HANESEST kloun.
R
random  /   20:30, 9. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Epp  /   22:05, 9. okt 2018
Lapsele ei anta kahjuks võimalust valida ka, kas ta soovib kasvada joodikute, narkomaanide või vägivallatsejate peres
T
tõesti?  /   23:15, 9. okt 2018
Lapsele ei anta ka valida, kas ta elab ema ja vanaemaga või ainult isaga. Kui seda võtta sunnina, on asi ikka hull küll. Kas vanem, kes tahtis tütart, aga saab poja, on ka sunnitud teda nüüd kasvatama? Kas vanaema on sunnitud noorte juures elama või noored sunnitud vanaema enda juurde võtma?
Perega on selline lugu, et ega me väga valida ei saa, milline see lõpuks olema saab. On täpselt selline nagu on. Võiks ju ka öelda, et paratamatus, aga see oleks ka nukker.
Perekond moodustub inimestest, kes üksteisest hoolivad ja vastavalt käituvad. See on normaalne perekond. Normaalne ei ole see, kus pekstakse, juuakse, elatakse mustuses, vaenatakse teisi. Traditsiooniline ei tähenda alati normaalset ja kõik normaalsed pered ei ole traditsioonilised.
K
Kas ka sina Hannes?  /   20:17, 9. okt 2018
Mul on kahju...
A
A  /   20:07, 9. okt 2018
Võrno on Jumal maa peal - armastab meid kõiki ,isegi meid materdades ( maapealseks püssimeheks ebastabiilne )
G
gee  /   19:53, 9. okt 2018
Minu kommentaar läks moderaatori nahka, sest esines ju Võrno! Tulemuseks tekitas täieliku lugupidamatuse Võrno vastu, mis varem oli max.
D
doktor  /   19:52, 9. okt 2018
Jaa, selles jutus on ka iva olemas, kuid.... ära tüütab see lõputu ilutsev elukirjeldus. Küll on kauneim kodu, küll imeline töö ja veel imelisem eraelu, täiuslik armastus, mida nüüd kroonivad ka lapsed. Tore on, kuid kõigile see ei pruugi meeldida ja käibki tõekspidamiste vastu. Soovitus: elage oma elu nii, nagu peate vajalikuks ja ärge seda inimkonnale ikka ja jälle serveerige kui parimat.
R
Riina  /   19:49, 9. okt 2018
Tõde ei taheta läbi lasta. Proovin siis uuesti.... Naised -emad on ainsad, kes suudavad lõplikult andestada oma lastele ka pahategusid. Seda teab iga psühholoog.
.
...  /   19:44, 9. okt 2018
Lapsed ei peaks kasvama emata, ema armastuseta.
J
jah  /   19:34, 9. okt 2018
moderaatorid kaitsevad demokraatiat ja see on hea
J
jah  /   19:22, 9. okt 2018
mms mõjub
L
LEMBI  /   19:17, 9. okt 2018
Ei nõustu Hannes Võrnoga
N
nõus Võrnoga  /   19:16, 9. okt 2018
Korralikud homod ja sobivad lapsendama...
Võrno lapsendas Helme,miks Haber ja Piller ei või sama teha!?
H
heino  /   19:16, 9. okt 2018
olen Võrnoga ühte meelt.
K
Kokkuvõte  /   19:14, 9. okt 2018
Veel tähtsam on lapsele, et ta saaks võimaluse elada koos oma ema ja isaga ning et teda ei muudetaks juba enne sündimist ostu-müügi objektiks. Surrogaatemadus tähendab tööstulikku inimeste tootmist ja see on ebaõiglane nii emade kui ka laste suhtes.
R
Riina  /   19:14, 9. okt 2018
On lihtne tõde, mida teab iga psühholoog, ainult EMAD(naised) suudavad andestada oma lastele ka väga halbu asju . Laste kasvatuses on see väga oluline.
G
gee  /   19:14, 9. okt 2018
Heteroseksuaalsed kommentaarid täna ei ilmu.
H
Huvitav  /   18:52, 9. okt 2018
Huvitav, et läbi lastakse Võrnot toetavad kommentaarid, endal kogemus,et mitte vastupidised. Aga see ei loe, ei saa vägisi toetada, vaadake plusse ja miinuseid! Kas seekord avaldatakse?
A
aadu  /   18:48, 9. okt 2018
huvitav, mis selle väljaütlemise hind oli...
E
ekrelane  /   18:38, 9. okt 2018
Ka sina Hannes reedad.... Loodame, et sa vähemalt MMS-i ei reeda....
A
aga  /   18:29, 9. okt 2018
mida tunneb laps, kui ta suuremaks saades saab aru, et teme ema sünnitas ta ära andmiseks/müümiseks? kui erisooliste vanemate puhul on võimalik seda infi tagasi hoida, kuni laps on piisavalt suur, et mitte traumeeritud saada, siis kahemehelise perekonna puhul tekivad küsimused tunduvalt varem.
G
gee  /   18:23, 9. okt 2018
Ilmselt sündisid ka Mart ja Taivo ema-isa seksuaalvallatuse tulemusena, kuidas siis nüüd see asi nii "pea peal" on?
  /   18:18, 9. okt 2018
Kui loodus on pannud mehe ja naise lapsi saama ja neile heaolu kasvatamise ka sinna juurde kuuluva ,siis nii peab jääme .Looduse vastu ei tohi astuda .Aga üle maailma on ju haigeid inimesi ,kel ajumahtu praktiliselt pole .
E
eesti eest  /   18:12, 9. okt 2018
Kodu ja kodutunne on pehmed väärtused, sobivad rohkem sotsidele, kui õigele mehele.
J
Jullar Kerde  /   18:07, 9. okt 2018
No nüüd on EKRE'st minek..
T
Tarmo Koit  /   17:57, 9. okt 2018
Rääkige sellest heaolust siis, kui need lapsed kooli lähevad, kui siis ka nende igatine heaolu jätkub...
L
Laps  /   17:31, 9. okt 2018
vajab normaalseks arenguks ikka ema ja isa,ei ole oluline,et kodu peaks olema majanduslikult kõrgeklassiline. Ei taha öelda midagi ühesooliste paaride kohta,see on teie valik ja mõttemaailm,aga lapsi selles suunas kasvatama hakata on kurjast.Naine peab jääma ikka naiseks ja mees meheks,see on aastatuhandeid nii olnud ja mõned kõrvalelkaldega inimesed ei saa seda ümber suunama hakata.
  /   18:03, 9. okt 2018
Kahjuks sarnase sisuga minupoolne kommentaar visati moderaatori poolt prügikasti.
L
loogikaviga  /   20:36, 9. okt 2018
Keegi ei muuda meest naiseks ja naist meheks, kui isik ise sisimas seda vajalikuks ei pea. Koos saavad elada kaks meest ja kaks naist. Ei tegi mees-ema või nais-isa. Ongi kaks isa või kaks ema. Nagu mõnel lapsel on isa, kasuema, ema ja kasuisa. Kui laps neid armastab, siis ei tee ta kuidagi vahet, kes on bioloogiline ja kes mitte. Laps tahab vaid inimesi, kes tema eest hoolitsevad ja teda siiralt ja vanemlikult armastavad.
Õpetada siin ei anna midagi. Inimesed on nagu nad on loodud.
Kusjuures sooneutraalne kasvatus ei tähenda seda, et sood kaovad ära, vaid näiteks ei rõhutata, et see on tüdrukute- ja see poiste mäng. Tüdrukud võivad ka mängida autodega (täiskasvanud naised ju autodega sõidavad) ja nukuvankrit lükkavat poissi ei peaks irooniliste märkustega paika panema, sest neist saavad kunagi isad. Ehk siis - ei rõhutata, et sina oled seda sugu ja sina seda ning te peate kindlasti vastavaid värve või mänguasju oma arenguks järgima.
T
Teeline  /   22:42, 9. okt 2018
Sooneutraalne kasvatus tähendab just seda, et sood kaovad ära. Nagu Soomes, kus ei olnud poisse ja tüdrukuid, vaid olid lapsed. Ei olnud isa ja ema, vaid vanemad. Õnneks on seal see jama vaibunud.
  /   21:23, 9. okt 2018
Nii et sinu arvates pole mingit loogikaviga - vaatad aga kataloogi ning valid välja pildi järgi tulevasi emakaid, sest vastu on pakkuda ülivõrdes kodu? Nagu mingi kinnisvarakeskus, kus saab üürida omale korraks korterit.
E
E.  /   21:46, 9. okt 2018
Jah, ja kui lapsel on ema ja isa, siis on kindel garantii, et last kodus ei väärkohelda, talle pööratakse piisavalt tähelepanu, tema vajadused saavad rahuldatud? Siis ei ole meil lapsi, kes kogunevad kampadesse ja vägivallatsevad, põgenevad kodust, tarvitavad alkoholi v. narkootikume, on lihtsalt õnnetud ja kurvad? Ja meil ei ole ju praegu selliseid lapsi? Eksju, sest kõik nad kasvavad peres, kus on mees ja naine. Nii lihtne ongi, kas pole?
L
Läheme populistlikuks?  /   17:23, 9. okt 2018
Või arvab härra tõesti nii. Sel juhul tore ju.
N
Nojah,   /   17:13, 9. okt 2018
aga mitte nii et lapsi müüakse ja ostetakse nagu asju.
I
Ida  /   17:10, 9. okt 2018
Jah,inimesed on erinevad ja kõigil peaks olema koht siin päikese all.
Meist pole keegi täiuslik,me ainult mõtleme,et oleme.
Nii,et soovin edu ja õnne ja tulevastele beebidele tervist.
T
tartlanna  /   17:02, 9. okt 2018
Võrnol on õigus, alatu on kirjutada vihkavaid kommentaare korralike inimeste suhtes.Kodu ja kodutunne on lastele tähtis ja selle nad seal peres leiavad.
T
Tutt  /   16:58, 9. okt 2018
Võrno on oma öelnud.punkt.Ja mutile nii palju,et ühiskonnas on vargaid,pätte,vägistajaid,noh neid konnalima jagajaid.Et see kõik siis muti meelest tema maailma rikastab.Tore on ju.Aga enamuse maailma sellised häirivad,mutt!
  /   16:56, 9. okt 2018
Võrno ja sinu kaitsealused, seda nimetatakse egoismiks, seda enda haiglast soovi ennast tõestada olgu või nui neljaks, Mõelge lastele keda te tarbekaubana ostate, mis tulevik neil saab olema. Ja sdiinjuures kahtlen ma ka meie lastekaitsjate siiruses.
M
Ment  /   16:53, 9. okt 2018
tundub, et EKRE nimekirjas ikka Hannes ei kndideeri... Aga armastus teeb mehega imet - jaksu inimeseks kasvamisel!
J
Jah  /   16:49, 9. okt 2018
eelmodereeritud, äkki julged tõde otse öelda. Eesti sõnavabadus, diktatuur.
T
Tony  /   16:44, 9. okt 2018
Hannes Võrno võiks isaduse ja perekonnapea teemal oma suu kinni hoida.
A
Atko  /   16:43, 9. okt 2018
Mul oli ka hea tuttav, teretasime ajasime head juttu, mõnus. Aga pärast tegi minu korteri tühjaks. Kas Võrno ka soonihkes? Ei teadnudki.
K
kodu ja kodutunne on lapsele tähtis..  /   16:29, 9. okt 2018
heureka.. ameerika ja jalgratas on avastatud. kas maailmas leidub üks normaalne inimene, kes ütleks et ei ole tähtis... seega.. sellised "suured" sõnad on puhas populism.
Q
qqqq  /   16:24, 9. okt 2018
Inimkaubanduse reklaam.
K
kana  /   16:19, 9. okt 2018
Aitäh Hannes! nüüd oled sa ka moodne!
K
KUUNO  /   16:19, 9. okt 2018
JÄLLE! Ka Saku vallas ahistas keskealine mees väikesi tüdrukuid
T
Taadu  /   16:16, 9. okt 2018
See mees on selgrootu, sealt tuleb mida tuul puhub.
A
Aiku  /   16:09, 9. okt 2018
Olen alati Võrnoga ühte meelt olnud aga nüüd ei saa ma temast üldse aru. Hannes, ega sa murdunud ei ole? Kas sa polegi enam EKRE mees? Sellest oleks jube kahju.
L
lax  /   16:03, 9. okt 2018
Vaatan kalendrisse, täna ei ole ju 1.aprill!
K
Kas  /   15:58, 9. okt 2018
nüüd tuleb EKRE-st lahkumine?
K
Kas  /   15:53, 9. okt 2018
Võrnos ei ole meest, et geide vastu välja öelda. Või ise on gei?
H
hiiuvana  /   15:52, 9. okt 2018
Kuule mutt. erinevused võivad inimeste vahel ju olla aga LAPSEL PEAB OLEMA EMA ja ISA. MITTE ema ja ema, või isa ja isa. Kuidas lapsed nüüd oma "vanemaid "kutsuma hakkavad? Isa1 ja isa 2 või kuidas?
K
Kestvad kiiduavaldused!  /   15:47, 9. okt 2018
Läbi lähevad vaid kiiduavaldused!
M
Muidugi  /   15:27, 9. okt 2018
on kodutunne lapsele vajalik,aga vaid oma emaga.
K
kuule  /   15:17, 9. okt 2018
Hannes,,,kui tahad millegagi silma paista, siis pea aru targematega
P
planet  /   15:12, 9. okt 2018
ei viitsigi viimasel ajal kommenteerida, sest aktiviseerunud on juba tõsised trollid, kes osavalt ekrele väga koledat nägu ette maalivad. Hannes on hea näide, et ekre toetajate hulgas on igasuguseid inimesi erinevate arvamustega, nagu ka teistes erakondades. Ühendab ainult mure Eesti pärast.
T
tubli  /   15:10, 9. okt 2018
Tubli Hannes,et sa nii arvad.
K
külgi on palju, ainult armastusega välja ei vea  /   15:05, 9. okt 2018
Tõepoolest kodutunne on lapsele tähtis. Aga väljast tulevad võõraste pilked? Aga teiste laste küsimused nende perede lastele? Aga laste eraldatus, kui emadest koolis räägitakse? Kas need pole tähtsa lapsele? Või ma eksin?
K
Konkreetses  /   15:04, 9. okt 2018
peres on lapsed kindlasti oodatud ja hoitud. Lapsendamisele homo või mittehomoperekonda tuleb läheneda individuaalselt.
I
IRW  /   15:02, 9. okt 2018
järjekordne ekrement tuli kapist välja?
on teil seal kord või ei ole, sm. ehlme??
A
A  /   15:01, 9. okt 2018
Ühiskonna olematu moraal tähendab ,et ka Võrnol pole mingit moraali , mida näitab peaküsimusest möödahiilimine -kas on õige lapsi osta-müüa ( Eestis veel keelatud ja karistatav )
N
naine  /   14:57, 9. okt 2018
Iga laps tahab ka oma emaga koos elada. Ka see on lapsele tähtis.
Vihakõne   /   14:55, 9. okt 2018
Sõbrad , mis teie sellest arvate , et lapsi müüakse ja ostetakse nagu igat kaupa ? Mina arvan ,et see pole õige.
A
A  /   14:51, 9. okt 2018
Kõva sõna siis ...et igav ei oleks ! Omalt poolt lisaks veel ,et homod on ägedad !
V
Võrnot  /   14:50, 9. okt 2018
eesti rahva enamik ei poolda,äkki temalgi miskit kapis?
O
Oi Hannes, mida sa tegid  /   14:49, 9. okt 2018
Seda EKRE sulle ei kingi. ära loodagi :)
E
eks lapsed ikka teavad,  /   14:45, 9. okt 2018
mis lastele hea on.
M
Meeri  /   14:42, 9. okt 2018
Aitäh, Hannes!
E
Et kui  /   18:00, 9. okt 2018
korra midagi head ütleb, ütleb seda igavesti? Võta ometi aru pähe.
T
Tubli!  /   14:30, 9. okt 2018
Nõus Võrnoga! Sellele lausvihkamisele siin ühiskonnas tuleb piir panna!
O
Oh seda Eesti väiksust küll...  /   14:25, 9. okt 2018
Ikka see jutt, et ma ju tean neid; neil on jôukust ja maitset ja ärivaistu jne. Tuttavad inimesed ju. Aga kuhu jääb seadusekuulekus, kuhu moraal ja eetika? Ah et millega neid süüakse? Ega ei tea tôesti, kelle selliseid väärtusi Eestis üldse enam vaja on.
V
Võrno, sa oled valel teel,  /   14:17, 9. okt 2018
nemad võivad su head tuttavad olla ja sa tuleksid vastu, aga kahjuks lood pretsedendi ja järgmised, kel siis samuti õigus raha eest lapsi saada ja emata jätta, neid sa ju ei tunne ega tea.
V
Väikese inimese traagika.  /   14:04, 9. okt 2018
Kodu ja kodutunne on tähtis nii lastele kui täiskasvanutele. Lapsele, eriti väikelapsele on kõige tähtsam emme. On selline mõiste isata kasvanud laps, olen ise näinud sellise lapse probleeme
kõigil on ja minul ei ole. Emata kasvamine on ikka päris traagiline, juba noorelt on selge et ema on olnud kus ta siis on või mis temaga juhtus, kes ta on. Mingi tilulilu ja nunnutamine ei asenda seda.
E
eestimeelne mees  /   13:59, 9. okt 2018
häbi eestirahva reeturitele
E
eestlane  /   13:52, 9. okt 2018
Paraku pole Võrnoga grammigi nõus. Eesti pere on olnud ajast aega siiski ema ja isaga. Selliseid kummalisi sümbioose, nagu praegu peale surutakse, nagu peaks see normaalne olemagi - ei ole olnud eestlastele ega eestlusele kunagi vastuvõetavad.
V
veel üks kommentaar  /   13:47, 9. okt 2018
öeldi ,et nagu traditsioon,see ei ole traditsioon .
K
Kuusik Kaasik  /   13:47, 9. okt 2018
Eesti ei pea kõike järeleahvima. Las jääda nii kuis oo-li, las jääda nii kuis on!
T
tähtis küll ,aga  /   13:45, 9. okt 2018
siis ,kui seal on isa ,ema ,,Või kui on ainult neist üks .,millegipärast üksikuks jäänud .Ei saa olla ,et ostetakse ,lapsi .nagu puuhalge .Loodusele vastu ei tohi hakata.Kaks meest ,mõlemad isad ,ja mõlemad emad korraga .Aga noh ,kui mõistust pole ,andke minna ,
I
Ise olen  /   13:43, 9. okt 2018
Küsimus pole antud juhul selles, kes kelle seljas teki all nühib… vaid selles, et äritsetakse avalikult inimhingedega ja kuulutatakse kui tore see on… ei võetud ju last näiteks lastekodust!. … ja kas emaarmastust tõesti pole lapsele vaja seda ei saa ükski isa asendada öelgu keegi mida iganes ?…äkki ongi nii,et need mehed olgu nii toredad kui nad ka poleks on millestki lapsepõlves ilma jäänud? ma ei tea seda….ja vaevalt seda ka nende enda käest tõpselt teada saab, sest igal inimhingel on saladused mida ta mitte mitte kunagi kellelelegi ei reeda….
Mehed võivad toredad olla ja nühkida või mitte nühkida see pole minu asi aga eelpool toodud põhjustel ei saa kuidagi härra Võrnoga nõustuda! Elik et mehed toredad ja mis kõik on ei tähenda ,et peaksin nõus olema sellise asjaga nagu lapse inimkaubandus! Mis muud see siis on?
M
Mulle  /   13:42, 9. okt 2018
meeldib Võrno sõnavõtt. Inimlik suhtumine.
F
fssfjxd  /   13:41, 9. okt 2018
Küsimus ei olegi kodutundes vaid selles kas inimeste ostmine, müümine on eetiline. See inimstega kauplemine on rohkem keskaja komme kui samu tehinguid tehti orjadega. Eks tollal sõltus samamoodi juhusest millise peremehe juurde ori maandus.
J
jusss  /   13:38, 9. okt 2018
Kas inimkaubandus on meil siis seadustatud?
E
ei oleks igav,  /   13:32, 9. okt 2018
kui kõik inimesed oleksid terved.
I
irw  /   13:30, 9. okt 2018
Huvitav, kas ta on ka nüüd sunnitud EKREst lahkuma?
  /   13:54, 9. okt 2018
Pole EKRE sse kuulunud
  /   15:07, 9. okt 2018
Ta pole EKRE liige kunagi olnudki. Küll aga oli ta kunagi väga ekremeelne ja EKRE all kanditeeris ka Viimsis. Peale selle kui ta esoteerikasse kaldus, jättis ta kiriku ja EKRE ning kõik oma endised väärtushinnangud, muutis oma meelt (või "energiaid"?) nagu ikka tuulelippudel juhtub. Mis puudutab Võrno ülivõrdelisse imetlusse nende kahe mehe kodu suhtes, siis ütleks et ega lapse hing ei vaja niivõrd kulda ja karda enda ümber, vaid naissoost ema ja meessoost isa. Antud juhul on tegemist kahe isaga (mõlemalt mehelt võeti spermatosoidid) ning laste jaoks tundmatu emaga. Millegipärast mõnede inimeste arvates on väga tähtis väline klants, mille järgi õhatakse, mitte hingeline, mis peaks olema loomulik.
M
mikk  /   16:18, 9. okt 2018
Pole kunagi EKREs olnud.
T
ta pole  /   16:37, 9. okt 2018
seal olnudki, tahtis vaid nende nimekirjas kandideerida.
N
Noh  /   17:28, 9. okt 2018
ma arvan, et eks ta sinna torpeedoks läkski, et EKREt seespoolt õõnestada.
M
Mart  /   18:35, 9. okt 2018
Loomulikult, pole kahtlustki!
  /   18:46, 9. okt 2018
Ta pole EKRE-s kunagi olnudki. Lihtsalt tahtis kangesti kanditeerida. Nüüd valib e.s.o.t.e.e.r.i.k.u.i.d.
M
mikk  /   19:01, 9. okt 2018
Vörno pole kunagi EKRE liige olnud.
J
Jaan  /   19:13, 9. okt 2018
Ta pole seal kunagi olnudki, aga kui ta peaks sinna astuma, siis minu valimised on selleks korraks tehtud
R
random  /   20:32, 9. okt 2018
Loodame et on ,pereväärtused on paigast ära loksunud multimeediats kasutades.
P
PERV  /   00:04, 10. okt 2018
Ta pole EKRE-s olnudki, õnneks.
H
hannes ei ole ekres,  /   08:52, 10. okt 2018
muideks.
M
modereerige heameelga  /   08:52, 10. okt 2018
ega hannes sellele vaatamata ekre nimekirjas ei ole.
T
Ta   /   08:52, 10. okt 2018
pole kunagi EKRE-sse kuulunudki.
M
Martin  /   13:25, 9. okt 2018
Oot, oot,ega see ei ole sama Võrno, kes on EKRE-s?
E
ehh  /   13:25, 9. okt 2018
ka sina, võrno?
L
Laps  /   13:23, 9. okt 2018
Kodust saab kodu ainult tänu EMA hoolele ja armastusele. Iga laps vajab nii isa tuge, julgustust , eeskuju, kui ka ema hellust ning armastust. Ükski ema ei asenda isa ja vastupidi. Kas Võrno tõesti ei
ole taibanud et pahameel on eelkõige sellest et mitte keegi meie ametnikest ega ka niinimetatud lastekaitsjatest ei vaevu sekkuma kui lapsi nagu tarbekaupa ostetakse. Ei pea olema eriti nutikas et nende ostetavate laste tulevikku ette näha, millise eeskuju või ellusuhtumise nad saavad endi omanikelt ja mida nad kogevad kuuldes ja nähes teisi oma eakaaslasi. Mis õigusega võetakse lastelt ära võimalus emaarmastusele ja kodusoojusele. Täna ma näen ainult ääretut egoismi ja trotsi , kui meie tahame siis me saame need lapsed. Minu meelest võiks Võrna lastele kaasa tunda .
Q
Q  /   13:22, 9. okt 2018
Laps areneb olles lihtsalt oma ema bioväljas teatud vanuseni. Isegi võõra naise armastus ei pruugi sobida. Mehe energia pole kohe kindlasti selleks mõeldud...
I
Isegi väga tähtis on kodu ja kodutunne  /   13:13, 9. okt 2018
Kuid tähtsam on see, et oleksis vanemad- ema ja isa ja et lapsed sünnivad armastusest!
H
hoidke oma "progressiivsus" endale  /   13:13, 9. okt 2018
Homoseksuaalide ( biseksuaalide) ja vabamüürlaste seisukoht on teada.
Vabamüürluse üks keskseid eesmärke on liberalismi levitamine.
Inimene, kes eelmainitute keskkonnas viibib on oma arvamustes ka selle keskkonna mõjutatud.
Teie ei pea omas elitaarsuse usus (eliit - mida te ju tegelikult pole ) kaaskodanike õpetama tulema.
K
kodanik  /   13:12, 9. okt 2018
Võrno on asunud paranemise teele.
L
Lugeja  /   13:12, 9. okt 2018
Olen igati nõus,et kodu ja kodutunne tähtis.Aga mitte ostetud lastele vaid lastekodus kasvavatele lastele,kes tõesti ilma jäänud väga olulisest.Ja siis võib öelda,et lapsel saab olema kodu ja armastus.
K
Kat  /   13:04, 9. okt 2018
No,lapsed ei tohiks muutuda tellitavaks kaubaks!
N
Nõus  /   13:04, 9. okt 2018
Võrnoga. Hea sõnavõtt. Inimlik.
J
Jutt  /   13:01, 9. okt 2018
ei käi nende kahe loodavast kodutundest, Võrno on teemast mööda läinud. Ei olda vastu selle paari kooselule, jutt on olnud lastest. Kui mõelda südamega, siis keegi ei tea ette, mida toob lapsele kaasa selline eksperiment. On tõsiseid kahtlusi. Materiaalne kindlustatus mängib siin rolli, aga väikest rolli, võrreldes kõige muuga
W
www  /   12:59, 9. okt 2018
Haberi-Pilleri intekas oli vajalik, sest arvajaid ja näpuganäitajaid on meil palju. Nüüd on see lugu avalikult ära selgitatud, kellelgi ei peaks rohkem küsimusi olema. Mina leian üldse, et kodused asjad on privaatsed ning me kõik peaks püüdma elada nii, et lastekaitse uksele ei koputaks.
P
Põhimõtted  /   12:57, 9. okt 2018
Kas Võrnol ikka põhimõtteid on?Praegu näib, et ikka ühest teeäärest teise.
M
Mutt  /   12:50, 9. okt 2018
Mitte alati pole ma Võrnoga ühte meelt ja ei peagi olema. Aga seekord olen nõus sellega mida Võrno arvab. Ja nii ongi.
Ja need, kes siin kohe ühiskonna nimel kriitikat tegema hakkavad. Te pole ainult ühiskond, ühiskonnas on teisi liikmeid veel. Ja kõik inimesed ongi erinevad. Igav oleks ikka küll kui ei oleks erinevusi.
B
Bioloog  /   13:25, 9. okt 2018
Eluslooduse kogu olemus ja areng põhinebki liigirohkusel, erinevustel ja mutatsioonidel.
  /   13:51, 9. okt 2018
õige jutt!
T
to Mutt  /   14:04, 9. okt 2018
Mina samuti Võrnoga ühel meelel - õnnelik kodu saab olema neil kaksikutel !
N
nõus täitsa  /   14:12, 9. okt 2018
võrno on muster pereisa ja koduhoija.
Ä
ätt kaugelt  /   15:22, 9. okt 2018
olen ka mutiga sama meelt, aga eelmist kommentaari ei lisatud...
O
on  /   20:35, 9. okt 2018
ühiskond ja peale selle seaduskuulekad kodanikud...meie seadused välistavad homoperekonna ja annaks Jumal, et nii jääkski, pole vaja meile võõrkultuuri väärnähtusid ja sellega laste elu kibedaks teha- igal lapsel on õigus emale ja isale kes tema üles kasvatavad!
E
Ette, Valmistaja  /   07:01, 10. okt 2018
Võrnost on läbikukkunud meediategelasena saanud tubli homodele lapsendamisõiguse eestvõitleja. Õnneks on ka Euroopas juba suunudumusi senise üleliberaalse ühiskonna korralduse muutmiseks.
L
lilli  /   12:43, 9. okt 2018
muidugi on armastav kodu lapsele tähtis, aga koos ema ja isaga, v siis ainult ühega neist, Võrno, ole mõistlik.
M
Millal kaabud inimeseks tagasi saavad?  /   12:43, 9. okt 2018
Võrnost on jälle normaalne inimene saanud.
T
tiia  /   12:11, 9. okt 2018
Jah, õige jutt. Nõustun hr. Võrnoga.
M
Mari  /   12:09, 9. okt 2018
Olen Võrnos pettunud. Uhked majad ja suvilad ei tee veel lapsi õnnelikuks. See ei too veel kodutunnet. Kaitsetud lapsed ei pea olema hälbeliste inimeste peremängimise mängukannideks!
A
aga ikkagi see  /   12:01, 9. okt 2018
maksmine hinge eest ja ema jätab lapse...
N
nimi  /   11:59, 9. okt 2018
millal lõpeb see samasooliste propaganda? Normaalne pere on ema isa ja lapsed!