695 kommentaari

S
Sulgege ometi need vitterid, instagrammid ja lõustaraamatud   /   01:20, 10. okt 2018
on juba vastik näha igapäev ja kuulda pidevalt kellegi pesus elamist , see hävitab Eesti rahva. KGB nimekirju ei suudeta avalikustada ja pereelusid aina laaditakse , kas on veel normaalseid?
H
Hämmastunud  /   09:15, 9. okt 2018
Millest tütar niimodi leili läks? Demokraatiale ongi omane arvamusvabadus. NL:st lahkudes lootsime ju kõik, et need ajad, kus oli vaid üks ja poliitkorrektne arvamus, on jäädavalt läbi. Ka ühes peres võidakse olla eri arvamustel, see on normaalne. Ent süüdistada avalikult ja innukalt isa nagu Pavlik Morozov...
M
Moderaator tsensris ära.   /   20:55, 8. okt 2018
Vaatan et minu eilsed kommentaarid, mis eile läbi läkid on tänaseks kenasti järelmodereerimise käigus kenasti ära tsenseeritud. Seega on igasugune kriitiline suhtumine ning tema arutlus ning analüüs lihtsalt ära keelatud.
V
villu  /   15:18, 8. okt 2018
kui palju peab ikka oma isa vihkama, et läbi ajakirjanduse musta pesu pesta.mina annaksin sellisele plikale püksirihmaga paar sirakat vastu sääri ja tagumiku.
E
EKRE valed  /   14:41, 8. okt 2018
Erenaudist mode ksututab pidevalt kommentaar, mis ei iida EKRE-t ja nende nõmedaid põhimõtteid. Ja kusjuures kustutab nii, et neist ei jää jälgegi. Siis tekibki allesjäänud kommentaaridest tunne, et terve Eesti on homofoobne.
T
Taat  /   13:49, 8. okt 2018
Tütar astub avalikult isale vastu!? Kas see on demokraatia-ei ole,see on kasvatamatus!
C
Cac  /   13:18, 8. okt 2018
Kui inimene mingis avalikus kanalis räägib sellest mis talle ei meeldi, siis mismoodi see automaatselt vihakõne on ? Kas see tähendab, et eestis kui demokraatlikus riigis on mingid teatud teemad, mis on tsenseeritud ja keelatud ning mille vastu inimesel on keelatud avalikult oma negatiivset suhtumist ülesse näidata.
V
vandenõuteoreetik  /   12:57, 8. okt 2018
Ma väga loodan, et Peeter mõtles selle avantüüri ise välja ja oma veidi käest läinud tütart polnud kindlasti raske nõusse saada. Igatahes kõva reklaam Peetrile. Tütre mõningane populaarsuse langus korralike inimeste silmis pole vist hetkel kuigi oluline. Ajaks kui tütrel võib hääli vaja minna, on tänane ununenud. Igatahes on Peeter teinud täiesti ilma rahata väga hea kampaania siiani. Pisut ebamoraalne ju on aga mitte nii hull kui lapsi osta või müüa.
R
Rami  /   12:19, 8. okt 2018
Kes võtab vastutuse, et väärastunud homod ei hakka lapsi kodus seksuaalselt kuritarvitama, kas keegi on selle peale mõelnud?!
E
ENSV  /   11:49, 8. okt 2018
Vihakõne on väljamõeldud väljend et sõnavabadust piirata. Olgu ta milline iganes.
N
NETI  /   11:19, 8. okt 2018
Mina toeten igati Peeter Ernitsat ja loomulikult ka EKRET.
?
???  /   10:54, 8. okt 2018
Vaatan kuidas antud artikkel on kirgi üles kütnud ja üle 600 kommentaari välja meelitanud
Kiuslik mõte. Kas see kõik ei ole äkki üks osav valimiseelne trikk ning lavastus? See isa ja tütre vaheline väitlus sellisel tundlikul teemal?
J
Juhtub  /   10:53, 8. okt 2018
See tütar ongi tal üks multikulti eksemplär. Kaua Parisis elanud ja sealt ilmselt selle nakkuse saanud. Paha on see, et ta oma rumalusi avalikult kirjutab.
O
OH...  /   10:30, 8. okt 2018
...tütar võiks ikka teada,et selliseid asju klaaritakse kodus,mitte terve suure rahva ees.Milleks see kammajaa nüüd hea on?Mulle ka ei meeldi,kui nüüd puhutakse suureks samasooliste teema ja antakse ka neile igasuguseid õigusi.Mis teha,kui arvatakse,et see kõik õige,aga meie käest ju ei küsita arvamust ja nii ta on.
J
jääb  /   10:07, 8. okt 2018
küll mulje, et ekrelasi hoiab elus ainult homo ja multikulti teemad. Kui neid poleks, siis poleks ekret olemaski
J
Jauram  /   09:19, 8. okt 2018
Oodake- oodake, saab valituks ja kohe on kapist väljas ! Tütar jäi vähemalt tõetruuks ja on kapist välja tulnud ...! No kui meil kaks meest juba P-kaudu lapsi saavad, asi see siis kapist välja tulla ...
N
No  /   09:05, 8. okt 2018
Noor laps vaatab asjadele oma kogemuste pôhjalt ja temalt ei saa teistsugust suhtumist eeldada. Mina soovíksin hoopis kommentaari Annika Laatsilt ja Kersti Kaljulaidilt. Esiteks eetilisest seisukohast ja siis ôiguslikust. Kas Eestis ongi siis nii, et palju raha tähendab, et vilistan seadustele ja ostan endale, mida vaid. Kas jôukus teeb inimese automaatselt igatpidi korraliku inimese? Aga ôiguslik pool? Eestis pole samasoolistel paaridel ju lapsendamise ôigust? Kus on siis ôigusriik? Ja kellele?
K
konsa  /   08:51, 8. okt 2018
Peeter Ernits astus homoteema pärast tütrega sõnasõtta
.-.-.-.-
selline material veel:
Šveitsis võib nüüd homofoobia ja transfoobia eest kolmeks aastaks vangi minna!
Šveits kriminaliseeris LGBT inimeste diskrimineerimise, mis tähendab, et kui keegi mõistetakse transfoobia või homofoobiaeest süüdi, ootab teda kuni kolmeaastane vanglakaristus, vahendab Dazed.
PUNAOKUPATSIOONI ajal, kui sa ei olnud nõus KOMPARTEI poliitikaga, siis said süüdistuse NÕUKOGUDE VASTANE ELEMENT.
tänapäeval saad möödaminnes süüdistuse HOMOFOOB, RASSIST, VIHAKÕNELEJA jne.
A
Arst  /   08:43, 8. okt 2018
Kahju tüdrukust, tal tuleb nüüd oma täistehtud pükstega pikk elu elada.
M
mees  /   08:25, 8. okt 2018
Ma näen siin sotsiaaldemokraatide, reformierakonna ja IRL kurja kätt kes on noore neiu pea segi ajanud ja noor neiu ei saa aru, et musta nahavärviga täies elujõus mehed, kes ei viitsi tööd teha tahavad Euroopas kanda kinnitada ja 50a. pärast on neid juba siin niipalju et hoia mütsi.
  /   07:59, 8. okt 2018
Hüljatud laps andis vanemad kohtusse: isa pidas kodus homokommuuni, ema oli psühhiaatriahaiglas. 11.08.2014 Õhtuleht.
E
ei midagi  /   07:59, 8. okt 2018
ahi sooja!
J
jah  /   07:29, 8. okt 2018
Piibel, Uus Testament, Matteuse evangeelium (Mt) ja Markuse evangeelium (Mk):
Mt 10:21 Aga vend annab surma venna ja isa lapse, ning lapsed tõusevad vanemate vastu ja lasevad neid surmata.
Mk 13:12 Ja vend annab surma venna ja isa lapse ja lapsed tõusevad vanemate vastu ja lasevad nad surmata.
M
mh  /   07:19, 8. okt 2018
_Miks Tartu viljastuskliinik siis meil üldse eksisteerib?_
See on nagu noaga, et seda saab kasutada selle tegelikul eesmärgil (nii nagu hetero, kes ei saa lapsi loomulikul teel või kes on mingi puude tõttu lastetu, võib vajada abi kunstviljastamisest), samuti nagu ka loomuvastasel/kuritegelikul eesmärgil (lesbi, kes soovib kunstviljastamise teel lapse saamisega hävitada arusaamise inimloomusega kooskõlas olevast perekonnast; lesbi, kes soovib, et laps satuks loomuvastasesse olukorda, tappes niiviisi lapses arusaamise ja usu normaalsesse perekonda või mistahes seksuaalsusega naine, kes laseb end kuntsviljastada selleks, et see laps hiljem homodele müüa ehk panna toime inimkaubandusega seonduv kuritegu, kas siis otse või kaude skeemitamise abil).
U
Uus on unustatud vana  /   07:13, 8. okt 2018
Paljasta oma tagurlike vaadetega ema või isa! Ûtle lahti oma vanematest, sest nad on uue elu ja tänapäeva vaadete vaenlased. Tehes seda,aitad nendel astuda tõe ja uue elu raskel teel. See on sinu kohus riigi ees
Sellised olid umbes möödunud sajandi 30 aastate loosungid nõukogude Venemaal.
Nii et pole midagi uut päikese all. Alati on olnud lapsed, kes oma vanemate peale kaevanud, neid nende arvates õigele teele juhtinud.
Uus Euroopa hakkab meenutama oma vaadete ja tsentraliseeritud juhtimise ning poliiteliidiga ja pealesurutud mõtetega üha enam vihatud nõukogude liitu. Nii et pole midagi uut.
P
probleemile  /   06:56, 8. okt 2018
Viljakuskliinikust saavad abi naised, kellel on probleem rasedaks jäämisega ja kes saavad ka vastavat ravi, need naised soovivad sünnitada lapse endale,mitte müümiseks.
Kus on feministid, kas neile ei ole probleemiks, et naise keha kasutatakse ärilistel eesmärkidel? Ja sotsid ka vaikivad, väga silmakirjalik, paistab, et nende probleemiks on ainult oma lemmikteema ülevalhoidmine ja eesmärk pühitseb abinõu. Olenemata sellest, kes ja kuidas last kasvatavad, ei tee see olematuks fakti, et lapsel on kuskil ema, kes ei ole neid sünnitanud emaarmastusest vaid ärilistel eesmärkidel müügiks. Kas lapse käest on küsitud, kas ta taha sellisel viisil ilma tulla, kuidas see võib tema vaimset tervist ja psüühikat mõjutada? Äkki ta tahab siiski kunagi teada, kes oli tema ema?
P
Poliitikasse  /   06:40, 8. okt 2018
peaks pääsema ainult küpsed inimesed, kes saavad aru, et nad esindavad kõiki inimesi, mitte ainult valituid.
M
milles on probleem ?  /   01:32, 8. okt 2018
kas inimestel pole muud teha kui teiste eraelu arvustada? kas omal on kõik korras? Liiati kui poliitikud ei suuda omapoolt ametitesse määratud vargaid ohjeldada ja riigiametnikud vahetavad naisi nagu kindaid või tõmbavaid neid kuskil külmkapi taga jne. Kas see on taunitav või mitte ? Miks Tartu viljastuskliinik siis meil üldse eksisteerib ?
P
Psühholoog  /   23:20, 7. okt 2018
Palun perekond Ernitsatel tulla minu vastuvõtule.
S
stopp!  /   23:18, 7. okt 2018
Laste ostmine, sh ostmine lapsendamiseks andmise läbi ja selle kaudu, on inimkaubandus, seega on see kuritegu. Eesti riik ja eesti meedia ei peaks propageerima kuritegevust. Kooseluseadus on sõna otseses mõttes perverssusi ja lasteostu-inimkaubanduse kuritegevust soosiv, heaks kiitev. Kuritegevusele ja kombelõtvuse vohamisele tuleb panna STOPP!
K
Kurb  /   23:07, 7. okt 2018
Meedia mahitusel juudaseeklite eest isale näidishukkamine korraldada, on alatu.
Esimene kord laste mäss isa (Jaan Männiku) vastu kandis vilja, seega võeti võte praktikas kasutusele. Kogu põhjus on sellekaudu materdada erakonda, sest varsti tulevad valimised.
Leian, et perekondi tülli ajada ajakirjanduse mahitusel on vastuvõetamatu ja vastik.
Näis, keda järgmisena lintsitakse.
L
lendav orav  /   23:07, 7. okt 2018
mängu ilu on tähtis,kes siis vaenlase tagalas ennast avalikustab
N
Nimetame asju õige nimega  /   22:38, 7. okt 2018
Massipsühhoos.
E
Eesti kodanik  /   22:35, 7. okt 2018
täitsa kahju ernitsast, tundub et üksildus on ta rööbastelt välja löönud. pole päris normaalne see et häälte pärast hakkab häbistama oma perekonda, laseb ekre klounidel solvata oma tütart. töesti väga piinlik ja loodan et ernits astub erakonnast välja. ekre on loodud klounidele
  /   22:04, 7. okt 2018
Homoseksualism levib sugulisel teel nakkuse kaudu ja see on ravitav aluselise vee ja ravimtaimede abil millised parandavad organismi immuunsust,voilille juurikas,voilille lehed,inglise keeles dandelion.
E
Ei vaja  /   22:03, 7. okt 2018
iga viimane kui üks homo sellist avalikku tähelepanu. Nad elaksid rahulikult oma elu,aga neid ei lasta,sest keegi-d,igasugused propageerijad, ja ma ei tea kes( kindlasti suured rahad mängus), ei anna neile ega meile rahu.Olen kindel et ainult EKREL on tahtmine olukorda lahendada niiet oleks rahu.Mõtleks - ei saa abielluda,ei saa lapsi. Ma tahaks ka vee peal käija ,aga ma pole Jeesus.
J
Jürka  /   21:59, 7. okt 2018
Tuleb tunnistada, et Hanna Ernitsal on õigekirjaga pahasti.
K
Kurb on!  /   21:53, 7. okt 2018
Noored on lühinägelikud. Selline käitumine on talle endale hävitava mõjuga. Tulevikus ei saa keegi temaga arvestada kui tasakaaluka ja mõtleva inimesega.
Astuda vastu oma isale, isegi kui ta on eriarvamusel, näitab vaid selle inimese madalat enesehinnangut, analüüsivõimet ja mis hulleim, austuse puudumist oma vanemate vastu. Sellistel inimestel ei ole kohe kindlasti ka austust oma esivanemate vastu. Olen 99% kindel, et see tüdruk, kui ta ka teab kus on tema esivanemate hauad, ei ole neid külatanud ja sinna küünlaid viinud. Kahjus on selliseid nn maailmakodanikke hulgi ja neilt ei ole mõtet oodata õigeid samme mis tagaksid ka Eesti ja eestluse püsimajäämise pikemas perspektiivis. Ei hinda kuigi kõrgelt selliseid inimesi kohe mitte. Kurb on lihtsalt.
M
Mis teha  /   21:50, 7. okt 2018
Vanainimesed on ikka rohkem viha täis kui noored.
M
Margus  /   21:45, 7. okt 2018
Samasoolised paarid ei saa lapsi, siis tuleb sellega leppida. Võib olla ei ole meist ka keegi rikkas ja andekas jne. Niisiis homopaarid nautige oma elu, andekust, rikkust ja leppige sellega, et kõike lihtsalt ei saa siin elus.
Ja eks tütre arvamus on juba meie ühiskonna suhtumise tulemus
M
meil ju lilleseadijad  /   21:40, 7. okt 2018
selliseid lapsi koolitavadki , et ca 50 a. pärast tuleb pidev ostan-müün-vahetan.
U
Urmas  /   21:37, 7. okt 2018
Ma saan aru, miks Eesti mehed homosuhetesse astuvad! Sest Eesti noored naised on nii eemaletõukavalt paksud ja ei hoolitse eneste eest!!! Noored ülekaalulised neiud tõmbavad jalga veel liibuvad retuusid, et kõik näeksid nende pekkide mänglevat sillerdust!!! Eesti neiud on oma figuurilt vist kõige koledamad Euroopas?
E
Ekrelased   /   21:19, 7. okt 2018
küsivad, mina vastan, aga vastuskommentaarid kõik kadunud, kas ekrelasest tsensor tuli uude vahetusse? Siis on hommikuks ka kõik teised kadunud.
P
Penskar  /   21:17, 7. okt 2018
Mina ei tahaks omale sellist vikerkaare tütar!
I
Ivan Mitšurin  /   21:06, 7. okt 2018
Need, kes on sündinud ja õppinud nõukogude ajal, mäletavad I.M. kuulsat loosungit.: Me ei oota looduselt armuande, vaid võtame need ise. Selline mõtteviis viis (viib) mastaapsete looduse ümberkujundamise(moonutuse) plaanideni. (STALINLIK PSEUDOÕPETUS) Homoseksualism ei puuduta poliitikat ega sotsioloogiat. See on teema bioloogia valdkonnast. Inimkond said alguse Aadamast Eevast ja nüüd me seda enam ei tunnista. Me võtame enadale soo,nagu täna pähe tuleb.Homme muudame seda . Kas see pole Stalinlik pseudoõpetus, mille järgi elu jooksul omandatud
tunnused pärandatakse edasi. On inimisendeid, kes sünnivad kahesoolisena või n.ö. kesksoolisena. Need on elurakkude väärarengud, mitte elu loomulikkus. Mõelge! Kas me oma homotoetamises pole
pöördunud stalinliku pseudoõpetuse poole. 1966.a. tühistati stalinliku õpetuse piirang geneetilisele õpetusele.
K
kopin siia väga hea teksti, autor on üllar luup  /   21:03, 7. okt 2018
see on ainult meeste põhjakihil nii, normaalsetelt meestel naised nuiavad seksi ise. mõttekoht sulle, miks sina pead midagi ostma, et saada. kurb lausa.
A
Aadu  /   20:47, 7. okt 2018
Noorte ajupesust meenub juhtumeid kus viimases sõjas ajupestud noored sakslased öösel tõmbasid magamisepealt vanadel hinge seest välja, kes kogemata ei olnud kaasa läinud ideoloogiaga ja julgesid seda õhtul jutustada.
M
Mahmud  /   20:23, 7. okt 2018
Tulge soome ja saate 25 korda viis gardaani.
  /   20:20, 7. okt 2018
ütlevad küll, et käbi kännust kaugele ei kuku, aga samas erand kinnitab reeglit. issi on konservatiiv tütreke aga sots, irw
V
veel  /   20:06, 7. okt 2018
pikalt ja laialt on kirjutatud sellest kuidas laps juba emaüsas tunnetab ümbritsevat, tajub emaarmastust ja seda kas ta on oodatud või ei, kuidas temaga saab suhelda.Aga kuidas on lapsega, kes ei sünni siia ilma mitte emaarmastusest vaid müümiseks?
Ühes Ameerika filmis näidati kuidas need naised võivad lapse kandmise ajal hakata oma tegu kahetsema ja ei soovigi last ära anda.
M
maailmas ei saa olla üksi niikuinii  /   20:01, 7. okt 2018
Tõeliselt igav jah, kogu aeg ühte trummi taguda. Hästi öeldud tütrelt isale. Ja see käibki nii Ernitsa kui ka EKRE kohta. Ajad on jäädavalt muutiunud ja tahes tahtmata tuleb ükskord ka leppida olukorraga.
I
issi peaks lapse  /   20:00, 7. okt 2018
sellise jutu eest koduaresti panema
I
isalaadne toode  /   20:00, 7. okt 2018
Miks ainult 2 isalaadset vanemat? Neljast-viiest-kuuest homost koosnev isade grupp oleks lapse arengule kindlasti palju soodsam.
A
Aga nüüd oleks  /   19:50, 7. okt 2018
paras aeg ÕL käod Peetril kohtusse kaeva, kes lubas tema feissarist andmeid küsimata avaldada? Digiajastu toob vaid muresid kaela, tüdrukul võiks küll häbi olla, millesse oma isa mässis. Õnneks pole Peeter papist poiss, et mitte aru saada, kellele seda vaja on.Loodetakse sama tulemust, mis Sisaski ja Männikuga juba sai, et siis õnnest joovastuda-ära tegime! Siin peab oma käpp sotsidel sees olema, sest tuleb ja tuleb neid ühte väravasse esseesid, nagu Vändrast saelaudu.
K
kahju  /   19:44, 7. okt 2018
lastest, kes kunagi saavad teada, et neil on kuskil ema, kes sünnitas neid müümiseks raha saamise eesmärgil.
J
joosep  /   19:40, 7. okt 2018
Kui nüüd juhuslikult mõnda ekrekat kuskil kohtan, siis võim isegi arvamata kohe aru saada, et sellel vennikesel peas keerleb mõte homodest. Ei saa nad ilma homodeta elada, igal võimalusel sellest kirjutavad oma kommentaarides ette ja taga
  /   19:38, 7. okt 2018
6ige mees see on haigus
M
mul on tunne  /   19:36, 7. okt 2018
et se pole seadustega legaalne ja kui oleks heteropere kargaks usa migratsiooniamet kohe turja
  /   19:26, 7. okt 2018
Jumalakartus on tarkuse algus. Mis toimub meie maailmaga.
R
reku  /   19:16, 7. okt 2018
Käbi on korraliku puu kännust väga, väga kaugele kukkunud.
R
Raine  /   19:11, 7. okt 2018
Vihakõne on pidanud muidugi tütar. Isa vastu. Peeter väljendas vaid oma arvamust. Tütar peaks väga häbenema - minna isa avalikkuse eest häbistama, öäk.
S
See on kuritegu!  /   19:09, 7. okt 2018
Laste ost-müük on inimkaubandus ja see on Eestis kuritegu!
H
HHH  /   19:05, 7. okt 2018
Miks peaks neid p***de värke üldse arutama. No las toimetavad oma pepu värke aga kui nad seda avalikult ja seadustatult ja veel pere luues teha tahavad... no andke andeks, see on liig. Mina arvan, et kõik pe**d tuleks kappi tagasi saata ja olgu nad oma tegevusega ühiskonnas ülivaoshoitud.
T
Tahaks lennata   /   18:51, 7. okt 2018
aga kohe tuleb Putini Venemaa pendel ja siis roomate !
Ajalool on paradoks korduda eksole.
N
Naine  /   18:40, 7. okt 2018
Soovisin ka ütelda et ei soovi et nad lapsi saaksid kasvatada eestis sest see pole normaalne iseasi kui seda soovivad mees ja naine kes lapsi mingil põhjusel ei saa aga KAKS MEEST EI JA VEELKORD EIIIII EI SOOVI OLLA NENDE LASTE OLUKORRAS
L
leida  /   18:22, 7. okt 2018
kommentaaridest jääb küll selline mulje, et igal kerekal on olemas oma isiklik homo, kellel ta pööraselt reklaami teeb
M
Mõhk ja Tölpa   /   18:21, 7. okt 2018
Emme ,tee meile titt
E
ekrelane  /   18:20, 7. okt 2018
EKRE sisekontroll peaks Peeter Ernitasa nüüd väga tugeva luubi alla võtma, kui tal peres selline jumalakartmatu vasakradikaalist kultuurimarksist-soroslane on. Ei või iial teada, millal mürk tütrelt isale üle läheb ja isa Peeter panebki nahkriided selga ja tuleb tööle ning hääletab kooseluseaduse poolt. Täna annab tütrele haridust ja kasvatab temast vasakpoolse, homme reedab partei!
K
Kaastunne  /   18:19, 7. okt 2018
See ajab nutma, kuidas noored sallijad, nagu Ernitsa tütar süüdistavad isa vihakõnes ja kõiki teisi kurjuses, aga keegi neist ei mõtle sellele, mida peab tundma naine, kes oma lapse - sest laps, kes 9 kuud sinu südame alla kasvanud on, on ju sinu laps - rikastele inimestele raha eest ära peab müüma. Nalja pärast seda ju keegi ei tee. Hiljuit üks mu üliõpilane seletas mulle täpselt - emal ei lasta oma last isegi näha, võtakse kohe käest ära. Kas see ei aja nutma?
N
neutraalkäik  /   18:15, 7. okt 2018
Jumal tänatud, et Eestis on mõnikümmend homoseksuaalset meest ja mõnikümmend lesbit. Kui nedi poleks, siis poleks ekrel kellegile toetuda.
Ekre valijad peavad tänama seda mõndakümmend inimest. Õelge neile suur aitäh, sest see käputäis toob teid pildile nii kommentaarides, kui poliitikas. Homod on ekre taganttõukajad, muhe värk
P
Pindu teise silmas, palki oma silmas...  /   18:10, 7. okt 2018
Ma tahaks jälle igaühe käest, kes arvab, et kõige efektiivsem viis pereväärtuste kaitsmiseks on homode sõimamine alati küsida: "Aga kuidas on lood konkreetselt Teie enda perekonnaõnnega ja väärtustega teie isiklikus perekonnas?" Aga nohjah, kui enda probleemidele silma ei suuda vaadata ja neid ära lahendada, peab ikka lippude ja loosungitega välja minema homosid sõimama, nagu nemad oleks kõiges süüdi.
O
Olev  /   18:07, 7. okt 2018
kas P. Ernitsal on siis tütar ?
  /   18:04, 7. okt 2018
Neil "tütardel" (naiivsuse etalonid) ei ole ühtegi argumenti oma nihkes maailmavaate õigustamiseks. Nii pannaksegi soroslaste poolt neile suhu selles kontekstis absurdne mõiste "vihakõne". Seda korrutavad nad iga ühe pihta kes ei jaga nende väärastunud mõttemaailma.
L
lapsesaamine parimal moel?  /   17:53, 7. okt 2018
Mis te arvate, kas nende vaidlusaluste p.e.d.erastide eesmärk oligi oma eraasjad sellise skandaali sisse tõmmata ja niimoodi veel sündimata võõraid lapsi ära kasutades endale reklaami teha? Kas üks normaalne pere teeks niimoodi? Kas üks terve perekond teeks oma lapsesaamisest üleriigilise intriigi ja skandaali? Kas siin on laste huvidega arvestatud? Kas lapsed on kaitstud? Või mõtlevad p.e.ded vaid endile ja enda hetkesoovidele?
V
valve  /   17:37, 7. okt 2018
ekre ei suuda kuidagi ilma selle homoteemata elada, igal pool lällavad sellest nagu pöörased
N
Njahh  /   17:30, 7. okt 2018
Pole see mingi sõnasõda. Tütretirts oma olematu elukogemusega arvab ennast olevat targem isast.
Tarkus üldisemalt maailmaasjadest arusaamiseks koguneb aastatega, seda ei saagi olla noorel inimesel, kuigi ta tundub enesele nabana. Noh olid huivenpinid, komsomolid, наши, siis nüüd lumehelbed, sallijad, feministid.
Nad teavad raudselt, kuidas on kõigil õige elada, vastuväiteid ei tohi olla.
Ajakirjandusele on antud ilmselt kuri käsk- tuld EKRE pihta, valimata vahendeid. Häbi
J
Jüri  /   17:29, 7. okt 2018
Nõukogude Liidus idealiseeriti kunagi kedagi poissi Pavlik Morožovit, kes oma isa võimudele kui rahvavaenlase üles andis. Tookord oli see pioneeri- ja komsomolikasvatuse vili. Nüüd Euroopa Liidus küpsevad kõiksugu ühepaevaliblika mõttelaadiga sallijad ja tolereerijad. Leian, et antud juhul on meil tegemist oma neiu Morožovaga.
Mis lapsega homoperekonnas toimub on kõigesallijatele ja -tolereerijatele muidugi ükstapuha.
H
Hesus  /   17:26, 7. okt 2018
Kas keegi selle peale ka mõtleb mis lapsega koolis hakkab juhtuma kui teada saadakse ,et tal sellised isad on?
O
Olen   /   17:22, 7. okt 2018
Ernitsa poolt.Kui kaks meest ostavad endale lapsed .ka s ee ei ole inimkaubandus.
A
andrussik  /   17:10, 7. okt 2018
huvitav, kui palju tütrele maksti
M
Mina ei näe selles probleemi kui tema tütar nii kirjutas. See on pigem julgustükk et mitte kasutada populismi loosungit vähemuste arvel kes on maksumaksjad.  /   16:46, 7. okt 2018
Minu kommentaar tsensuuriti ära kui palusin Õhtulehel skinheedide ja neonatside viha kommentaari. Kuna üks mees kasutab oma võimule pääsemiseks teadlikult vähemus elankonda kes on sättivusest teis sugused. Minu arust see Homoseksuaalsus on nende primitiivsus mis tahes ka abielluda ja ei sega neil maksusid maksmas. Aga paistab et Tütar on isa halvaks tentendsi näinud kes koguoma elu jooksul maksumaksja kulul elanud!
K
Krt  /   16:46, 7. okt 2018
Enam muust ei räägitagi kui pet...est.mis toimub....?
  /   16:26, 7. okt 2018
See ei ole ilus tirida perekonnasisesed väitlused ÕL lehekülgedele. Kas ÕL üritab selliselt ühte perekonda lõhkuda? Või ainuke, mis maksab (toob tulu) on klikid ja kõik mis klikke toob on õigustatud?
A
ats  /   16:21, 7. okt 2018
eks need ole heaoluühiskonna mängud, kui kunagi peaks elekter igaveseks ära kaduma või katk üle käiks saaksid vähemalt osa inimesi kohe aru mida tähendab elujõuline/ elu edasiviiv perekond...
siiski mainin mulle ei ole vähemuste vastu mitte kui midagi... aga kuskil on midagi paigast ära küll...kui mõelda just väikeste laste peale
J
Jajah  /   16:17, 7. okt 2018
Need vitsavaba vabakasvatuse viljad. Isade autoriteet ning elukogemused on nüüd noorte jaoks vaid ümmargune null! Ei mingit respekt enami
M
memm  /   16:16, 7. okt 2018
See tütar ilmselt vihkab sügavalt oma ema, bioloogilisi õdesid-vendi (kui need olemas), emapoolseid sugulasi - vanavanemaid, tädisid-onusid ja nende lapsi! Ilmselt peab ta oma suureks õnnetuseks peres kasvamist ja oleks õnnelik hoopis 2 mehe peres? Sest see ju saabki olema samasooliste meeste lapsendatud või asendusemakast sünnitatu saatus.
Olgu need paarid isekeskis õnnelikud või tehku mis iganes tahavad, kuid lapsendamine peaks olema väga piiratud ja reguleeritud võimalus - erandkorras bioloogilise isa juures kasvatada, kui ema surnud või teovõimetu. Selle puhul jäävad ikka veel alles emapoolsed sugulased ja geneetika ja ei võeta lapselt ära sünnist saati tervelt poolt elukeskkonnast. Ka lastekodulastel jääb kogu eluks võimalus otsida ja leida oma bioloogilist ema ja sugulasi, Kui agaralt seda võimalust kasutati, oleme näinud ka telesaadetest "Sind otsides". Homopaari poolt surrogaadina lapsendatul puudub ka see võimalus ...
Säästke oleti need lapse sellisest tulevikust!
E
Eino Taruk  /   16:13, 7. okt 2018
Õhtuleht toob teadlikult välja kõige rõvedama kommentaari ja ähvarduse tütrele. Sellega loodab Õhtuleht isa mõjutada EKRE'st lahkuma.
P
Peeter, pea vastu  /   16:12, 7. okt 2018
..märtsis saab see vihkamiste laviin läbi, seni luusitakse Sinu voodialused ja kapipealsed peensusteni läbi. Oma lastele anname ju alati andeks ja loodame, et elu ise neid kibedalt kahetsema paneb nooruses lausutud ja tehtud vigade eest. Lähevad aastad, tuleb ka mõistust juurde. Kuigi jah, sellist vihakõnet oma isale teha kirjateel, ei ole just normaalse lapse nägu.Telefonid on ju ka veel olemas, kust kohe kopeerida leheveergudele, oleks ehk välistatud olnud.
E
Ernitsatest  /   16:08, 7. okt 2018
Kas see tütar, kes liibanonlasele mehele läks, möllab?
S
See  /   16:07, 7. okt 2018
teema on juba ära tüüdanud!Miks leiab õhtuleht vajaliku olevat seda homopaari lapsendamist üldse nii kaua käsitleda?Pean seda otseseks homopropagandaks.mõni asjalik artikkel on vaevu pool päeva üleval,see aga juba vähemalt nädalapäevad.Kui sellised puudega inimesed olemas on-pole midagi teha,kuid seda normaalsuse pähe serveerida on kurjast!Ajagu oma asju avalikkuse eest varjatult ja keegi ei vihka neid avalikult.Nüüd aga ei suuda ma neid kuidagi taluda!
O
olen allöelduga päri  /   16:05, 7. okt 2018
Lugesin just lugu:" Samasooliste lapsed asusid võitlusesse geiabielude vastu". Ja ka: "Ma olen gei, aga ma ei poolda samasooliste abielu". (jutt Doug Mainwaringust).
T
Tütre vihakõne oma isa vastu  /   15:59, 7. okt 2018
..see on küll uudne lähenemine globalistidel? Isegi oma pereväärtused müüakse mõne sorose seeklieest , kas see nüüd ongi uus normaalsus? Kui kaugele nende maailmahullustega annab veel minna, et oma vanemad maha salata, ei oska mitte arvatagi. Ja miks peab ajakirjandus ühe pere vastuolusid kohe maailmale kuulutama tulema? Ah, et valimised, ja siis on kõik lubatud, kes rohkem maksab. Kes siis selle artikli eest maksis?
  /   15:51, 7. okt 2018
suur osa neist n.n ajudeta olenditest on ka kunagi saanud püksapidi suhetes, siis sellest ka see oskamatus teise norm suhtega hakkama saada, nimetame neid hädisteks olenditeks.Kui maailm nõnda ääpakaid täis tekkima hakkab, siis varsti on suhted juba loomariigiga, pole enam imestada miskit, ajud läevad järjest rohkem nihkesse, varsti mõned paarid ahvidega või teabmis elukatega tekivad, jeerum.Maru oleks ahvinimese beebi, on alles ajastu.
S
See   /   15:47, 7. okt 2018
tütar ei ole järelikult just terav pliiats. Ta on psüühiliselt veidi nõrk, teda kollitavad hirmud ja teadmistepagas ei ole jõudnud veel piisavalt koguneda. Nõuab ikka väga suurt fantaasiat, et Ernitsa mõtteavaldust vihakõneks pidada. Pigem näitab see viha olemasolu just tütre enda psüühikas. Elukogenud inimese mõtteavaldus (Ernitsa oma) ei sisalda mingil juhul vihaga seostatavat retoorikat. On näha, et ta on põhjused, tagajärjed ja muud seosed põhjalikult läbi kaalunud. Kehva teadmistepagasiga ja nõrga psüühikaga isik on valmis mistahes mõtet avalikult mutta trampima ja sildistama, kui see ei kattu hetkel tema hoiakutega. Ilma, et püüaks mõista ja kaalutleda.
V
vahur  /   15:46, 7. okt 2018
ei tea, kas ekre valijatele löövad homod pidevalt külge, et teema nii magus neile on?
  /   15:44, 7. okt 2018
Palun kustutage need kommentaarid ära! Mingid nahkpead ja neonatsid on oma vihakõne kommenteerinud kole on lugeda. Ise sülitavad igalepoole maha ja räuskavad on kibestunud ning ei pea teistes lugu.
N
Njh  /   15:33, 7. okt 2018
Ei võta antud teema osas seisukohta, aga lastel peaks enda vanemate suhtes siiski teatud austus olema - vähemalt nii palju, et avalikkuse ees neid mitte materdada.
V
vana  /   15:26, 7. okt 2018
tuttav - Pavlik Morozov idee on jälle aktuaalne.
  /   15:25, 7. okt 2018
jumal hoidku sellise tütre eest.
M
Maakas  /   15:23, 7. okt 2018
Huvitav kaua see ekre jaksab seda homopropagandat teha? Kuni nõrkemiseni või. Selline mulje jääb, et ekre valijaid ümbritsevadki ainult homod ja lesbid. Ma poel küll viimased kümme aastat ühtegi kohanud. Ei tea, kas ekre valijad käivad homodega pidevalt kohtingutel, et asju nii hästi teavad?
M
mina ise  /   15:13, 7. okt 2018
Olen Ernitsaga täitsa nõus. Aga samalajal mõtled vaeste ja kodutute lastepeale, siis see oleks võibolla mingigi halvast parim variant.
S
sõna sekka  /   15:09, 7. okt 2018
Selline teatritükk , välja mõeldud Ernitsate polt , pole aktsepteeritav Riigikogu koha valimiste nimel.
M
Mitte keegi homode sõimajaist  /   15:07, 7. okt 2018
ei ole mitte kunagi osanud vastata küsimusele, kuidas neid isiklikult homod on ahistanud või kuidas see segab nende endi elu, kui omasoolised koos elavad.
Kas siinsetel vihastel kommenteerijatel on need vastused olemas?
V
valija  /   15:05, 7. okt 2018
Loomulikult valin EKRE.
Ü
Ühele ema, teisele tütar  /   15:04, 7. okt 2018
Eestis on perekondlikud erimeelsused ju nii tavalised. Lennart Merigi oli oma vennaga nagu siga ja kägu. Üks jumaldas kapitalismi ja teine sotsialismi! Tulemus on vaid see, kus teineteise vaateid ei tunnustata ja elatakse oma elu ära eraklikenaära kuni surm nad võtab. Kas pole mõttetu? Elu on liialt lühike, et seda raisata vaid vihkamisele!!!
I
INIMKAUBANDUS!  /   15:04, 7. okt 2018
See p.e.r.v.e.rtide lasteost on inimkaubandus ja inimkaubandus on väga raske kuritegu. Seda heaks kiita on väga ebamoraalne ja kuritegelik. Seksuaalp.e.r.verdid rahuldavad oma egoistlikke soove ja laps on lihtsalt mängukannika ja vahendiks.
  /   14:47, 7. okt 2018
mul oleks ikka väga häbi kui mul selline tolerastist tütar oleks.kahju ernitsast.
Ä
Ära tüütab see teema juba  /   14:40, 7. okt 2018
Kas ekre kavatseb nüüd homoteemal 3. märtsini üürata?
T
tsaar1918  /   14:37, 7. okt 2018
Kuulge,homod,minge Tsetseeniasse,küll Kadõrov teab,mida teiega seal teha.Ta on teiesugustest väga "vaimistuses".
M
Ment  /   14:36, 7. okt 2018
lugp perekond Ernits! lahake oma pere siseasju kodus, mitte avalikus ruumis inimeste nädalavahetust rikkudes!
J
Jõudu  /   14:33, 7. okt 2018
Kindlat meelt, Hanna! Sallimatus on nõukaaja nähtus, siis kui invaliidid kodudesse ja hooldusasutustesse paigutati silma alt ära ja homod vangi pisteti. Õnneks kasvab peale uus ja märksa tolerantsem, ning ka empaatilisen põlvkond.
J
jõudule  /   15:10, 7. okt 2018
kuidas saab olla sallija, kui ei suudeta teistsugust arvamust sallida?Milleks avalik vihakõne oma isa vastu? Nõukaajast teada, et peeti väga uhkeks oma tagurlike vanemate paljastamist.
T
to jõudu  /   18:26, 7. okt 2018
ma ei ütleks, et praeguse aja invaliidid on hea elu peal.
see sinu empaatilisem põlvkond topib oma vanemad vanadekodudesse surema, et endal mugavam oleks.
1
14:33/ Ons nüüd teisiti?  /   10:39, 8. okt 2018
See tolerantsus seisnebki oma vanemate kiires jalust koristamises, et siis oma empaatiat täiel rinnal nautida. Ja see õhkkond ei tea enam au ega väärikuse piire, ega austa mingit seadust siin maapeal. See on teie tulevik, kus iseennast hävitate välgukiirusel.
V
Valimised ju tulekul ja sooja koha ihalus  /   14:33, 7. okt 2018
Maakonnalehtkion nüüd pugemist ja silmakirjalikkust täis. Pole eelmistel kolmel sügisel küll maakonnalehes veel näinud, kuidas ekre õpetajaid õpetajate päeva puhul õnnitleb. Ei usu neid ja kõik on seotud ainult valimistega!
H
Hh  /   14:29, 7. okt 2018
Hanna on õigel teel, tubli!
J
Just!  /   14:34, 7. okt 2018
Nüüd veel tarvis need lapsed saada, mida per.vodele müüa.
N
Nõus ja toetus!  /   14:34, 7. okt 2018
Tark, haritud ja laia silmaringiga tütar, kes elab modernses kaasajas! Kahjuks oma vanemaid ei saa ka valida!
1
18:20/ Häbi sulle hoopis  /   18:52, 7. okt 2018
käisid nende omavahelist postitust nuuskimas? Jumal küll, nagu ekre oleks siin lapsi ostmas käinud, Sa oled omadega ikka päris sassis.
K
kes kirjutas  /   20:32, 7. okt 2018
siin, kellega tütar abielus, mina ei teadnud, aga ekre nuhid teadsid.
K
Kapis on vist  /   01:02, 8. okt 2018
Teine ajaarvamine.
T
ti hh  /   18:26, 7. okt 2018
hannasugused on tuleviku sünnitusmasinad
E
Ei pea  /   14:28, 7. okt 2018
vähemusi taga kiusama. Naljakas on see, et sooline sättumus ei sõltu kasvukeskkonnast. Heterode perekonnast tuleb enamus samasoolit eelistavatest inimestest. Isegi täieti tavalise tädi Maali maalt loogikaga saab aru, et seksuaalne orientatsioon on igaühe isiklik asi. Ja see, kuidas perekond on moodustatud, samamoodi, on isiklik asi. On peresid, kus ema ja vanaema kasvatavad lapsi. On peresid, kus isa ja vanaisa kasvatavad lapsi. Kust otsast on imelik, kui 2 meest kasvatavad lapsi? Hoolimine on oluline, mitte see, mis soost kasvataja on.
T
Toomas  /   14:38, 7. okt 2018
Ei ole mingisugust SEKSUAALSET orientatsiooni. Seksuaalsus on otseselt seotud SOO JÄTKAMISEGA! See, millest siin jutt, on hälve, terviserike, pea on segi. On ju anekdootidestki teada inimesi, kes arvavad end olevat kellegi teise. Sama asi on nende per.varitega. Nid tuleks ravida, mitte nende haigust tagant kiita.
T
to ei pea  /   15:50, 7. okt 2018
eksid. on teaduslikult kindlaks tehtud, et homoperekond kasvatab enamasti lapsest homo. ja homod ei sünni heteroperedest, vaid ikka peredest, kus üks on homo tegelikult, kuid kas pole saanud või tahtnud seda teed minna. väga paljud kapihomod abielluvad vastasooga, et järeltulijaid saada. nii see viqane geen rändabki.
T
to ei pea - läks modele, mis sõna ei sobi?  /   15:51, 7. okt 2018
eksid. on teaduslikult kindlaks tehtud, et ho-moperekond kasvatab enamasti lapsest ho-mo. ja ho-mod ei sünni heteroperedest, vaid ikka peredest, kus üks on ho-mo tegelikult, kuid kas pole saanud või tahtnud seda teed minna. väga paljud ka-piho-mod abielluvad vastas-ooga, et järeltulijaid saada. nii see viq-ane geen rändabki.
1
14:26/ Mis pagana  /   18:55, 7. okt 2018
..orientatsioon? Orienteeruge õiges suunas, siis pole vaja siin kisada üle ühe!
L
laste  /   20:57, 7. okt 2018
peale ei mõtle keegi...kui palju kiusamist ja solvanguid nad peavad üle elama.
R
Raske lapsepõlv  /   14:25, 7. okt 2018
Mina tahtsin noorena et las notsu elab veel aga isa kurivaim tahtis, et mina elaks. Ebaõiglane on see maailm.
H
Huvitav?  /   14:20, 7. okt 2018
Kas tõesti on meil nii suur hulk geysid, et enne valimisi , lausa pool aastat, peab nende hääli püüdma ajalehtede veergudel päevastpäeva? Kes selle kõige taga on, oleks huvitav teada. On siis sotsidel kõigesuurem rahakott riigikassast omastatud või milles asi? Ei loe siin enam mingid seadused(surrogaatemaduse keeld), ei au ega väärikus, vaid puhas propaganda masinavärk töötab täistuuridel. Üldiselt aga tore, kellel ajud pesemata, teeb sellest omad järeldused.
S
Sul on ajud  /   14:24, 7. okt 2018
või? USA-s kehtivad Eesti seadused? Ise kiidate USA presidenti ja nüüd nende seadused ei meeldi?
1
14:24/ Kas Sul on ajud  /   15:08, 7. okt 2018
Räägin oma riigi seadustest. Kui siin on keelatud, siis ka sisseostmine on keelatud. Nemad seal käigu või peapeal, miks need vennad sinna ei jäänudki? Nüüd tahavad odavat populaarsust siin ja tõestada-ÄRA TEGIME!
N
need vennad  /   20:37, 7. okt 2018
on edukad ärimehed, nad töötavadki paljudes riikides, on vaid eestlased ja Eesti kodanikud ja sina keelad neil kodumaale tuleku?
2
20:37/ Edukad jah  /   10:53, 8. okt 2018
Kui lällasid saagimiga mööda kirikuid ja kõrtse. Kui on kodumaa, siis on ka selle maa seadused täitmiseks.Inimkaubandus on Eestis välistatud, või kuidas?
U
uudishimulik  /   15:16, 7. okt 2018
Minule jäi ka sellest surrogaatemaduse keelust, mis on Eestis keelatud aga Ameerikas lubatud, tellitakse või ostetakse, ma ei tea, lapsed Ameerikast. No meil on ta ju keelatud, kuidas saab tuua lapsi, kes on sündinud läbi surrogaatemaduse, Eesti? Ma saaks aru kui nad läheks elama Ameerikasse ja kasvataks neid lapsi seal, kus on see lubatud seadusega, oleks arusaadav, aga siin on see ju keelatud. Ma võrdleks sellist tegevust mõne keelatud aine toomisega siia. Lähen riiki, kus on see aine lubatud, näiteks kanep Hollandis, ostan mingi koguse kokku ja toon selle siia. Selge, mis minuga juhtuks, pannakse keelatud aine omamise eest kinni. Kuidas aga lubatakse meil keelatud viisil sündinud lapsi siia tuua, mina aru ei saa? Ühele seadus kehtib, teisele ei.
T
Tònu  /   14:12, 7. okt 2018
Kui te naised homosid toetate,hakkame meie mehed kòik homodeks.
N
naine  /   14:25, 7. okt 2018
ma olengi homo, aga sind ei taha.
H
Homosid  /   14:25, 7. okt 2018
toetavad ainult frigiidsed naised
L
lesbid  /   15:17, 7. okt 2018
ei ole frigiidsed.
T
to Tõnu  /   22:22, 7. okt 2018
tühja te hakkate
  /   14:12, 7. okt 2018
mul isana oleks küll häbi kui mul selline d biilikust tütar oleks.ausõna,ennem võinuks ta sigitanud laadung küll mutimulla auku minna kui et idanema hakata ja säärasel olevusel ilmale aidanud tulla.
K
Kaio  /   14:10, 7. okt 2018
Tùtrest kahju.Kust selline ajupesu?Vàga tàhtis on inimsool,kuhu auku pistad.Kas jubedalt haisvasse torusse vòi...Varsti ilmuvad lambasugu vòi koerasugu ihaldavad tegelased j.n.e.Kaugele me vòime alla langeda?Loomade ,lindude sugu peaks olema meile eeskujuks.
K
Kuritegu  /   14:06, 7. okt 2018
See p.e.d.e.d.e lapseost on kõige ehtsam inimkaubandus. Kuritegu. Ka seda õigustada on kuritegelik.
S
see on tõesti kuritegu  /   14:36, 7. okt 2018
kui mind kaks geid lapsendaks, ma ei läheks iial kooli, sest mul oleks väga häbi! Teistel lastel on ikka ema ja isa, minul aga kaks onu, keda ma väga häbeneksin. Miks lubatakse nii väikeste laste elu ära rikkuda? Kas keegi laste käest luba küsib? See on õuduste õudus!
J
jah  /   14:03, 7. okt 2018
neid värdiseid on kogu inimkonna elu ajal olnud,aga nüüd propageerivad end kui normaalseid...veganid samuti...haiged olendid!
  /   14:36, 7. okt 2018
täpselt, haiged olenid!
M
mis..  /   17:08, 7. okt 2018
need veganid halba teevad.. no on ikka vihkamist inimestes
R
Romet  /   13:56, 7. okt 2018
Kes erakondadest räägivad kõige rohkem homodest. Otsigumootori tulemuste põhjal:
Reformierakond - Umbes 7 820 tulemust
Ekre - Umbes 166 000 tulemust
Keskerakond - Umbes 13 000 tulemust
Vabaerakond - Umbes 3 250 tulemust
Isamaa ja ResPublica Liit - Umbes 8 660 tulemust
Siit loeb välja, kes kõige rohkem LGBT-d oma meelel kannab ja sellele teemale pidevalt reklaami teevad
R
Romet  /   14:01, 7. okt 2018
Vabandust , unustasin veel lisada Sotsiaaldemokraatide seotust ja publikatsioone teemal homo: Umbes 4 830 tulemust
Tehke ise järeldused, kes kõige rohkem seda homotrummi taob
T
Teame niigi   /   14:18, 7. okt 2018
Teame niigi - Ekre koos 80 % eesti rahvaga 'taob kõige rokem homotrummi ' sest homod on kapist välja roninud
E
ekre  /   14:27, 7. okt 2018
toetus ei ole 80%, ega te veel Putinid ole :).
N
näete,  /   15:19, 7. okt 2018
6 ekrelast arvavad, et on, sellest võib teha järelduse ...
A
A  /   14:06, 7. okt 2018
Hea siis ,et teemat pidevalt üleval hoitakse ja homoagenda sigadustel silm peal - Edu .EKRE !!!
A
aga  /   14:07, 7. okt 2018
kuhu jätsid sotsid?
K
Küsimus  /   14:14, 7. okt 2018
Missugust otsingumootorit sa kasutasid? Kas sotsilikku või refilikku? Kasutasid äkki küsitlusgruppi kes väntas tühikäigul hooratast?
1
13:56/ Kõik ongi hästi  /   14:27, 7. okt 2018
Ekre hoiabki need valed oma lastest ja lastelastest kõigesuurema pühendumusega eemale, milles küsimus???
K
küsimus   /   20:41, 7. okt 2018
on selles, et kui ekrelaste lapsed tulevikus homosid näevad, siis võivad ehmatusest surra.
R
Raadiosaade  /   13:53, 7. okt 2018
Kuulates hiljuti raadiosaadet, mis tugines ernitsa väitel, et loomariigis homoseksuaalsust ei ole. Siis väitis tema koolivend, kes on oma erialal töötanud kooli lõpetamisest saati, et ernitsa väide on vale. Loomi ja nende käitumist on ülemaailmselt palju uuritud ja kunagi koolis õpitu ei ole päris õige. Ernits, see ronis poliitikasse ja elab vana rasva peal, mis on vananenud teadmistega. Ei saa olla arst, kui töötad riigikogus ja kõik teadmised arstiteaduses arenevad edasi. Üks südamega töötav inimene töötab oma õpitud erialal ega ei trügi riigikogusse, kus vahetada erakondi, et mitte seal oma sooja kohta kaotada!
E
Erla  /   14:03, 7. okt 2018
On räägitud tõesti, et loomariigis, ka koerte puhul on olemas homoseksuaalsus. Ei tea kõige kohta rääkida, kuid koerte juures pole ma kordagi homoseksuaalsust täheldanud. Jah, isased nuusivad üksteist, lakuvad kust jms, aga mingit vahekorda ei ole. Kahtlustan, et mingi väikese käitumise pealt ongi kokku loetud see loomade homoseksuaalsus. Loomad ei karga soovi, vaid instinkti peale, sama on nuusutamisega jm tegevustega. Kui õiget lõhna pole, siis ei toimu ka mingit kargamist isase poolt isasele selga. N.ö. jõnksutamine ei ole suguline vahekord.
Ma võin muidugi eksita, sest teen oletusi üksikute asjade pealt. Samas pole keelatud viidata videole, kus toimub loomariigis suguakt kahe isase looma vahel.
1
13:53 Ära valeta  /   14:32, 7. okt 2018
Kuulasin samuti seda saadet, ei välistanud, ega ka kinnitanud, et see kohe akt on sest nii oli lihtsalt vaja esineda.
M
meil maal  /   15:21, 7. okt 2018
küll isane koer ronib teise isase selga.
K
Kas ta peaks  /   16:49, 7. okt 2018
sulle ka selga kargama, et sa emase koera muretseksid.
O
on küll  /   18:13, 7. okt 2018
Teevad küll nii, aga oma v+imu näitammiseks.
T
to meil maal  /   18:31, 7. okt 2018
ma tahaks näha hirvekarja, kus mingi isane- lollike hakkab juhti kargama... kohe lastakse soolikad välja.
1
15:21 Ja siis kohe ongi perekond või  /   19:01, 7. okt 2018
ja mitu kutsikat nendel kahel sündis?
K
kai  /   10:17, 8. okt 2018
paraku teine isane aga näitab selle peale hambaid
J
Jaan  /   15:11, 7. okt 2018
Ära aja möga suust välja. No ei lase pull teisel pullil pärakusse oma lonti toppida. Sugutungid on kõikidel elusolenditel, aga inimesel peaks kaine mõistus säilima.
M
MuinasJulle  /   13:53, 7. okt 2018
Sättunute omasooiharus ei ole lõppkokkuvõttes nii tugev, mis tagaks nende paarisuhete kestlikkuse.
Täpselt sama on ka peavoolu paarisuhtega, paaritumistuhin toob kokku aga sellest üksi ei piisa, et kokku jääda. Peavoolu paarisuhtest sünnivad lapsed, kes ongi mehe ja naise peamised ühendajad. Lisaks eeltoodule hoiavad seda paarisuhet kestlikuna lapsevanema instinkt ja kohustuste äratundmine (eetiline taipamisvõime). Selline loomupärarasus on ka baasiks inimlikule õnnetundele.
Sättunud on sellest vaatepunktust, kõigest ilma jäetud aga seda siiski loomupäraselt.
Kaasaja ühiskond on üha enam valmis sättunute seksuaalsuhteid reguleerima. Küsimus seisneb selles, kui kaugele sellega minnakse , et ei alandataks paarisabielu ideaali. Enesrahuldamine v.enesejäädvutsamine, mille osas tuleb ühiskonnal leida mõistlik lahendus.
See praegune ülemäärane järeleandmine oma ihadele, mida kahjuks ei taipa noorem sugupõlv— laialt levinud naudingumaania — on suurim oht, mis perekonna sotsiaalset evolutsioonilist institutsiooni, kodu, kunagi on varitsenud.
K
kui seda  /   14:30, 7. okt 2018
sexuaaltungi ei oleks, siis poleks ka perekonda.
M
Me Too  /   13:53, 7. okt 2018
Aga mulle meeldiks rõngassabaga lapsi saada.
  /   14:29, 7. okt 2018
Tõmba oma paljale kaasale rätik pähe ja erinevust pole märgatagi
N
no aga  /   14:30, 7. okt 2018
saa, kes sind keelab.
Z
Z  /   13:52, 7. okt 2018
Ma kunagi olin ka kooseluseaduse jm vastu. Siiski, olles maailmas reisinud ja näinud, kuhu selline vastasseis viib , siis viletsusse. Kes oleme meie et öelda mida teised inimesed oma teki all teha võivad ja kuhu auku toppida? Vaadake enda elu, kas seal on kõik korras esiteks. Vastus on, et ei ole. Iga kell võtan tööle ühe eduka ja peetud homo, kui et ühe egoistliku kalevipoja.
S
see  /   14:11, 7. okt 2018
on väga piiratud mõtlemisvõimega inimese jutt kes ei näe rohkem kui üks käik ette!
T
täpselt,  /   18:28, 7. okt 2018
ekrelased kõik ongi niisugused.
N
NETI  /   12:45, 8. okt 2018
Miks Sa solvad EKRELASI, KES Sa ise oled?
T
to z  /   18:33, 7. okt 2018
mis asi on peetud homo? kus teda on peetud..?
A
autist  /   13:51, 7. okt 2018
Sellised ongi koolides teostatava riiklikult tellitud homopropaganda esimesed ohvrid.
A
autist  /   13:54, 7. okt 2018
Või siis mitte. Ikkagi kõrgeltharitud sotsioloog juba (magister vähemalt). Liiga vana, et olla ohver. Kuna tegu sotsioloogiga, siis on ise propagandist.
M
Mart  /   18:29, 7. okt 2018
olevat ka nõuka ajal olnud propagandist, kuna töötas propaganda asutuses.
1
18:29  /   20:26, 7. okt 2018
Ja jah, mart soidro võis olla küll, ega ta muidu ekret vihka.
H
Homod  /   13:49, 7. okt 2018
kobigu tagasi kappi, nagu vanastigi, ja 'rgu ennast promogu!
H
Heterodele  /   13:46, 7. okt 2018
Kuna Eestis on levinud sildistamine ja kui koos on kaks omasoolist, siis peab üks justkui vastassoo esindajat mängima. Pigem on seksuaalvähemused arvavad nii, et lapsel on kaks vanemat - kaks isa või kaks ema. Eesti on täis vallasemasid, kus laps pole oma isa näinudki, rääkimata alimentide saamisest.
M
mõtlemisaine  /   13:57, 7. okt 2018
Tegemist eelkõge ikka rumalate(vastava hariduseta) emadega, kes esimese panemise peale kohe rasedaks jäävad. Või siis naiivsed loodavad ,et juhuslikust partnerist saab armastav isa. Rohkem vastavat haridust ning normaalset ühiskonda!
E
ee  /   13:44, 7. okt 2018
keelata homod ja geid probleem lahendatud
E
Erla  /   14:05, 7. okt 2018
Keelata pole midagi vaja. Kuid ka seadusega reguleerida mitte.
E
ee  /   13:40, 7. okt 2018
tulevad uued valimised moelge keda homod voi norm aalsed
  /   13:38, 7. okt 2018
oijeekim, maailm HAKKAB AJUDEST KIORA MINEMA,ilmselt teeb seda jubeee netimaailmas igasuguse paaasanduse sisestamise võimalus, igasuguste poolehoidjate tekkimine jne....ajudes järjest rohkem ilmselt vähialgetega.Muidui ei saa olla nii, et järjest rohkem selliseid peesssetampijaid ja selle tulemusel vähisuurenemisi õigustatakse.Vaadake statistikat, pärasoole ja muude aukude vähki tekib aga kiirelt juurde.Kui lapsed saavad ükskord aru, neil puudub armas emake, kes näiteks lapsega hoopis teisiti oskab tegeleda,suhelda,muredes kaasa aidata, siis nad võiksid enda õigustevastaselt sundolukorda paneku eest kahjutasude nõudega inimõigustesse pöörduda, arvan et paljud seda ka teevad.
E
Erla  /   13:35, 7. okt 2018
Huvitav tõesti, et homod võivad seaduseid rikkuda. Kuigi lapsendusäri meil keelatud, siis on ka seadusandluse meelest olemas tavakodanikud ja paremad kodanikud.
O
osta mõistus,  /   14:34, 7. okt 2018
Eesti seadused ei kehti kogu maailma kohta.
O
osta ise endale mõistus  /   20:49, 7. okt 2018
eesti pinnal kehtivad eesti seadused, ameerika seadustega elagu oma tittedega siis ameerikas.
M
mõtlik ema  /   13:32, 7. okt 2018
mis probleem on sellel tütrel, et peab oma isa avalikult hakkama häbiposti naelutama? Jah oma isiklik seisukoht peab igal vähegi mõtleval inimesel olema, ent see keiss on kuidagi avaliku väljapressimise ja enese upitamse lehaga...jaan männik pääses sellisest avalikust survestamisest oma laste poolt, sest astus juba enne targu vaikselt tagasi. Kas on siis see õigem, et vanemad peavadki loobuma oma laste heaks kõigest, sh oma maailmanägemusest ja tõekspidamistest? Ok, kasvatus ja koolirahad tulid vanemate taskust. ent ei saa oodata, et sinu ja sinu sõpruskonna hinnangud tuleks automaatselt omaks võtta ka sinu vanematel. igaljuhul on minu jaoks kogulool vastik lehk juures, sest Peeter Ernitsa isiklikul facebooki lehel ei olnud sugugi kohustuslik Hanna Ernitsal hakata avalikult oma isa poole sõrmega osutama ja häbistavalt tema valikuid alavääristama. Üks haritud, hooliv ja väärikas laps oskab selliseid lahkhelisid kodusel teeõhtul oma isaga lahti rääkida küll. Ma ise ei teeks sellist ülbusest rõvedat lugu ealeski oma lastele. Ja taevale tänu :), nad ei teeks seda mulle ka mitte iial.
T
Tubli tütar  /   13:59, 7. okt 2018
Rumaluse ja aegunud vanamoodsuse vastu teisiti ei saagi!
A
Ajupesu ohvrile  /   15:23, 7. okt 2018
Inimestel ja loomadel käib lastesaamine igavesest ajast igavesti ikka vanamoodsalt, ei aegu see mitte kunagi. Kui aegub, on inimkonnaga lõpp.
A
Agnes  /   17:29, 7. okt 2018
Tütar tahab väevõimuga isa homomeelseks pöörata?! Võiks nelja silma all isaga rääkida. Aga ei, heidab isa kogu rahva ette kui lollikese, kes elust mitte midagi ei tea. Kasvatamatus? Halb iseloom? Lugupidamise puudujääk oma vanema suhtes? Mingi kättemaks?... Igatahes väga näotu ja matslik viis kõigi silme all oma isa halvustamine ja kasvatamine, nö ....poti pähe kallamine.
I
inimkaubandus on raske kuritegu!  /   17:42, 7. okt 2018
Loodusseadused ei aegu.
K
kas niisuguseid  /   14:36, 7. okt 2018
kirjutusi netis vähe, kus lapsed mõistavad hukka isa alkoholismi? Ilma maksumaksja rahata ei saa ka Peeter Lätis viina järgi käia.
  /   14:44, 7. okt 2018
rumal tütar. Tema arvab nii, kuid isa võib jääda oma arvamuse juurde. Miks Hanna arvab, et isa peab tema pilli järgi tantsima.
S
Signe  /   14:49, 7. okt 2018
Ja just selline käitumine Hanna poolt ongi selle räige homopropakanda tulemus mis meile iga päev näkku vaatab
  /   15:33, 7. okt 2018
Küpsemata noorte revolutsioon oma vanemate vastu.
M
ma palun  /   13:28, 7. okt 2018
lõpetage see väärastanud kooselu propageerimine.seda ei ole vaja mitte kellelegi ,v.a.nemad ise.kas te tahate,et teie järgijaid oleks rohkem.ei saa nii kunagi olema,et kahel isasel omavahel seksides sünniksid lapsed.s
A
Ai, ai,  /   13:28, 7. okt 2018
kas vana Ernits teeb nüüd Männikut või?
V
viki  /   13:28, 7. okt 2018
Las laps räägib, alaealistele antakse ikka rumalused andeks. Homondus ja sellega kelkimine on lihtsalt moes praegu, laps tahab ka oma arvamisega popp olla. Aitaks ehk üks usalduslik perekonnavestlus, mitte Õhtulehes laiamine. Kui tüdrukul puberteet üle läheb, tulevad selgemad
mõtted pähe.
  /   13:27, 7. okt 2018
Kas Nahkpead ja neonatsid jälle selja sirgu ajanud?
A
A  /   13:49, 7. okt 2018
Jah ,selg on sirgu 80 % Eesti rahvast !
U
unista  /   14:38, 7. okt 2018
edasi, teid vaid vaevalt 20%. Valeuudiste levitamisest te ei väsi, Olgino spetsialistid.
1
14:38/ olgino spetsialist  /   15:15, 7. okt 2018
vaata peeglisse, kes vastu vaatab? Super OLGINO, espetsiaalnahaalsexuaal.
O
olgu   /   17:03, 7. okt 2018
või 0,1% Eesti rahvast selja sirgu ajanud. Kardate neid nagu tuld ja õieti teete, sest teie lõpp läheneb varem või hiljem.
M
muidugi,  /   18:37, 7. okt 2018
ähvardavad ju pead maha võtta, boss andis šifreeritult käsu, et oma nahka hoida.
7
75+  /   13:19, 7. okt 2018
Olin väike tüdruk, kui ema suri ja mind jäid kasvatama isa ja vanaisa. Nad olid maailma parimad, aga kui ma naabrite juures mängimas käisin ja seal oli ema ja isa, siis tuli meeletu igatsus ema järele. Tänapäeval on maailm muutunud ja asjad on vist teisiti.
E
Erla  /   14:07, 7. okt 2018
Inimese olemus on jäänud ikka samaks.
I
inimene  /   14:39, 7. okt 2018
ei oska tahta seda, mida pole kogenud.
E
ei ole teisiti,  /   15:41, 7. okt 2018
lapse õigust isale ja emale tahtekase hirmsasti rikkuda.
Q
qqqq  /   13:19, 7. okt 2018
Eestis on see seadusega keelatud ja neid lapsi ei tohik neile anda. Pe-dedest ei saa kunagi häid vanemaid, sest nad on haiged inimesed ja vajavad ravi.
E
Eestis  /   18:38, 7. okt 2018
pole keegi neile andnudki, loe nendeteemalist artiklit.
H
hmm  /   13:14, 7. okt 2018
Ega ei teadnudki, et Ernits perv3rt on. Eks ta vist ikka on, kui niiviis oluliseks seda värki peab.
A
A  /   13:51, 7. okt 2018
Kui võtad ,siis hammusta alati peale !
E
Ega jh  /   14:02, 7. okt 2018
Tänapäeval seda enam perversuseks ei loeta kui mees meest paneb. Kas üldse midagi loetakse? Ehk seda, kui õpetaja tahab õpilast karistada.
K
kohe tuleb meelde  /   13:14, 7. okt 2018
kuidas lastekaitse imeline ametnik kaur hanson sebis omale naise ja seetõttu tekkis võimalus ka lapsendada. lapsendatigi siis väike poiss, vaeseke, kaurile panemiseks. kaur istub selle eest nüüd kinni, aga see naine ei saanudki mingit karistust. minu jaoks arusaamatu - teadlikult lapsenda pedofiilile lapse ja ei järgne mingit karistust. kuidas see on võimalik, aga banaanivabariigis on.
E
EESTI MEES  /   13:14, 7. okt 2018
Ma oleks gay abielude poolt kui oleks lubatud ka mitmenaisepidamine. Ma võtaks siis kõik üksikud naised endale.
O
oled siis  /   13:20, 7. okt 2018
miljardär? Mehed kannatavad ka ühe naisega. Aga küllap oled unistav poisike.
A
autist  /   14:15, 7. okt 2018
Mitmenaisepidamise õigust võid kuskil islamiriigis nautida, kui islamiusku pöördud. Meil siin on aga kristlik tsivilisatsioon, kus on teised väärtused. Kuigi need väärtused on rünnaku all.
  /   14:27, 7. okt 2018
Mina olen ka gayabielude poolt. Leidku omale tore tüdruk ja abiellugu.
´
´õigustatud küsimus  /   13:14, 7. okt 2018
Mida teeb lastekaitse ,et kaitsta homodele müüdud lapsi?
M
mida  /   18:40, 7. okt 2018
nad peaksid tegema, panema ööpäevase valve, tahad valvuriks minna?
;
;-)  /   13:07, 7. okt 2018
See tütar saab ju oma tulevased lapsed kõik ṕederastidele maha müüa kui soovib.
J
ja rahaahne  /   13:21, 7. okt 2018
issi võtab rahad endale, ei peagi Riigikokku kandideerima.
R
R  /   13:56, 7. okt 2018
Ei teakas,kas sa ise ka aru said mida kirjutasid???
E
Euroopalik maaa 😁  /   12:56, 7. okt 2018
Naised tahavad ka et mõned mehed saaks seda mõnu tunda.
T
Teooria ja praktika  /   12:53, 7. okt 2018
Huvitav, kuidas selline isa käituks, kui saaks juhuslikult teada, et enda laps on homoseksuaalne? Lööb maha? Viskab majast välja?
L
loogiline  /   13:12, 7. okt 2018
ekre ortodoks peab elimineerimist ainuõigeks...
T
Teooria ja praktika  /   13:14, 7. okt 2018
Äkki vastaks küsimusele, selle asemel et miinuseid laduda? Aga vastuseid teil pole, ekre töllid, ega ju? Ei jätku julgust öelda, et lööks jah maha, onju?
.
.  /   13:15, 7. okt 2018
oled rumal või?
M
Maha vaevalt  /   13:18, 7. okt 2018
keegi lööks ,(kuigi sinusugusel "sallijal" tuli isegi selline mõte) aga majast lendaks küll kui tuleks mulle nii ütlema nagu siin oli. Väga hale vaadata noori kes lasevad ennast nii kergesti mõjutada ajupesust, tundub nagu neil oma ajusid polekski.
N
Noh  /   13:23, 7. okt 2018
kui on haige siis pole midagi teha, tuleb sellega elada, kui on aga sisuliselt narkodiiler, samas niisuguse narko alal, mille eest riik ei karista, siis ei jää tõesti muud üle, kui suhted katkestada.
S
See isa pani väga raske südamega  /   15:20, 7. okt 2018
oma tütre mehele moslemile, eks tütar nüüd sellepärast ahistabki isa.
E
EI löö  /   17:25, 7. okt 2018
ega viska aga hälvet normaalsuseks seadustamist nõudma ei hakka ja paraadile ka ei lähe sinu õnnetuseks. Ilmselt elab seda väga raskelt üle ja on elu lõpuni kurb, et seeme raisku läks.
R
RS  /   12:52, 7. okt 2018
Mis Lumehelbekesi me küll kasvatame!? Lihtsalt kohutav.
  /   12:46, 7. okt 2018
Lapsele tuleb ta lapselik naiivsus andeks anda. Küll elu tal asjad pikapeale paika paneb!
I
Imelik  /   12:42, 7. okt 2018
on lugeda kommentaare, et naised veel võiks koos elada aga mehed mitte. Mis vahe seal siis on? Mis vahe üldse inimesel ja inimesel on? Vahelduseks võiks kastist välja mõelda ja oma peaga mõelda, et küsimus ei ole soos, küsimus on väärtustes, käitumises ja iseloomus. Mitte sooline sättumus ei määra ära, milline ema või isa keegi on, vaid miski muu. Neid heterovanemate lapsi on nii palju ilma peal ripakil ja hoolitsuseta, et kurb kohe. Lapse eest hoolitsemise ja hoolimise võime ei sõltu soolisest sättumusest. Kas heterote hulgas ei ole üldse vargaid, mõrtsukaid, lapsi hoolitsuseta jätnuid? Muidugi on ja palju. Miks peab siis nagu keskajal saagima mingit homoteemat ja püüdma homosid kiusata ja nö hukata nagu keskajal nõidu. Saage aru, et laste hooletusse jätmine ei sõltu inimese soolisest sättumusest. Ja sooline sättumus ei sõltu sellest, millises perekonnas on kasvatud. Valet konti järate.
T
tulge mu juurde lapsed  /   12:41, 7. okt 2018
teeme sauna ja võtame viina
A
aga  /   13:10, 7. okt 2018
enne peab Valkas käima, Pane saun sooja.
J
joosep  /   12:40, 7. okt 2018
Täitsa lõpp lapsed kasvavad ju mingi aeg suurek ja siis lastajas ja koolis ütlevad nad aga mul on 2 isa kuidas teised reageerivad kui nemad ütlevad mul on isa ja ema tulge mõistlese homoseksuaalid
J
jou  /   13:15, 7. okt 2018
kui suurek ja lastajas...õnneks lastekodus saab öelda: pole ei ühtegi
T
teised  /   13:22, 7. okt 2018
siis tunnevad kadedust.
M
muidugi  /   11:41, 8. okt 2018
isadest on ju paljudes peredes puudus.
P
Pole enam uudis  /   12:39, 7. okt 2018
Sama sugupoole ihalust on järjest rohkem liblikate,kalade ning viimase uuringu järgi isegi lindude hulgas(kus isased hakkavad koos pesa punuma)! Uuringus tõestati,et tegemist teatud aine(te) tagajärjel. Tegemist haigusega! Ja niikaua, kui seda eitatakse, haigus vaid süveneb. Loomulikult, kasvavas eas olevate noorte intellektuaalsusega manipuleerimine on tänapäeva teadus nr.1 ning sellega alustatakse juba lasteaias. Ja sellega tegelevad inimesed kes on samuti haiged, haiguseks võimuiha! Aga lõpuks on ikkagi kõige taga rumal rahvas. Harige ennast, mitte ärge jookske esmaspäeval tööle ja reede õhtul pittu.
K
Kalad  /   13:06, 7. okt 2018
Ok nende lindude ja liblikatega, kuigi mitte nii väga, la-la-laa, aga meid, kalu, jäta rahule. :)
J
Jäär  /   14:06, 7. okt 2018
Aga jäär paneb ainult lambaid.
  /   12:35, 7. okt 2018
Kui su tütar on juba selline siis ta tahab ka moslemeid siia tuua ja autodega jõuluturgusid kammida.
A
autoga  /   13:24, 7. okt 2018
ei saa, issi sõidab Lätti viina järele.
;
;-)  /   12:35, 7. okt 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
Naelapea pihta kommentaar   /   12:54, 7. okt 2018
.... pane kasvõi valimisloosungiks !
J
Jah  /   13:24, 7. okt 2018
kui ÕL on kustutanud, siis oli tõesti hea kommentaar, kui juba lugeda ei saanud.
A
A  /   14:02, 7. okt 2018
Kustutatud kommentaar oli selline : Ernitsa tütar müügu siis kõik oma lapsed homodele , kui arvab ,et seal on lapsed rohkem armastatud ja kaitstud
T
to A  /   20:55, 7. okt 2018
ja no miks selline kustutatud on? pole ju solvang ega miski, lihtsalt soe soovitus, et hanna ja ta laste elu parem saaks?
T
Taat  /   12:33, 7. okt 2018
Halb lastetuba,omad "vitsad" peksavad!
T
to taat  /   13:01, 7. okt 2018
mina arvan, et Ernits on olnud hea isa.
kui das noored küll saavad nii mõelda, et ostame lapsi/ naisi/ mehi ja vabandame seda sellega, et tulevikus on neil HEA ELU !?! mõnel orjal või prostil võib ka nende (lumehelbekeste) mätta otsast vaadatuna tunduda, et hea elu- kõik on olemas ja äkki saavad veel rahagi.
kui ma oleks laps ja saaksin aru maailma asjadest, siis tahaksin elada kõige vaesemas peres, kus mul on ema (naissoost) ja isa (meessoost), olen ka armastatud ja koos kasvades ja töötades on võimalik saavutada paremgi materiaalne heaoli kui pilleril.
kohutav, mida tänapäeva noorus heaks peab. mul 2 poega täiskasvanud ja õnneks on normaalse mõtlemisega.
N
Näide.  /   12:31, 7. okt 2018
Üks näide seksuaalp.e.r.v.ertide lapsekasvatamisest. Nüüd on vigane laps lastekodus.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/fotod-tartus-leiti-polenud-auto-alt-surnud-naine-voimali...
H
Haigus  /   12:58, 7. okt 2018
Samasoolistel paaridel on täheldatud eriti palju armukadeduse juhtusid, mis on tõenäoliselt tingitud partnerite vähesusest.
N
normaalne   /   13:25, 7. okt 2018
mees, ma pole juba 11 aastat sexi saanud, aga homod löövad kogu aeg külge, kuidas neid partnereid siis vähe on?
J
järeldus  /   14:08, 7. okt 2018
oled üks vähestest potentsiaalsetest.
M
muidugi,  /   11:43, 8. okt 2018
heteroperede naised pole ju üldse armukadedad.
K
kolla  /   12:31, 7. okt 2018
Eesti koolides ei ole veel lapsevanem A ja lapsevanem B,kole saab olema nende laste lapsepõlv nii lasteaias kui koolis.
J
jah,  /   13:26, 7. okt 2018
kui ekrelaste lapsed neid ründavad.
J
Jah  /   13:26, 7. okt 2018
lapsele probleem, kumma sealtsamast ta on sündinud. Praostiks ta ju ka siis kindlasti ei saa, sest ta pole sündinud praost.
H
Hammastega vagiina  /   12:28, 7. okt 2018
See tütar tegi väga õigesti, et oma arvamuse välja ütles. Palju on selliseid noori, kes oma vanemate homofoobsete ja rassistline sõnavõttudega nõus pole, aga kodurahu huvides suu kinni hoiavad.
K
kle hammastega  /   12:40, 7. okt 2018
tee endale selgeks, mis on homofoobia, asju, mida jäIestad, ei pea tingimata kartma. keegi ei karda homosid, aga eesti vabariigi seaduses on sees, et surrogaatemandus on keelatud. mispärast see siis lubatud on, kui staar-homod tahavad välismaalt selle surrogaadi tooteid eksportida? samasugune inimekaubandus, mille pärast see eestis keelatud on.
ja kui homodel on enda lapsed, näiteks eelnevast suhtest, kus nad veel ei teadnud, et on popp homo olla, siis kasvatagu, aga vot osta ei tohi.
hannale häbi!
K
kuis siis nii  /   12:42, 7. okt 2018
kas vagiina kasutada andmine peab olema keelatud, aga emaka kasutada andmine soositav?
J
Jah  /   13:28, 7. okt 2018
homonduse pealetung viitab õigele asjale, et kõik on p...
P